I min bok kan du ha vilket märke som helst, så länge det låter bra. Det kan vara Mutant, MDS, Focal eler SEAS.
Köper man enligt det schema som jag sa, och installerar det ordentligt så kommer det låta helt ok!
okej okej, har hört många som kläckt ur sig att de jag har i min bil bara är skit (dock bara från personer som inte lyssnat på ljudet), så gjorde ett test när jag var ute och körde lite svart taxi (A) iaf så endel personer tyckte att man ska "dra på lite" när man skjutsade dom. så de gjorde jag dom flesta sa att det lät bra tills man sa vilket märke de var.
men som du säger man kan få allt att låta dåligt, och det mesta att låta ok...
(edit, btw skulle vara rätt skojj att lyssna på ditt ljud någon gång, har inte lyssnat på något sådant system någon gång)
Om du skall till Elmia på söndagen så kan du få lyssna på drygt 14K i komponenter och se hur det kan låta då det bara inte är inslängt.... Min bil lär inte vara svår att hitta då den sticker ut...risig som den är Tänker försöka hålla mig runt den större delen av dan så folk som vill kan få lyssna lite. (Nej Jonas......det blev inga nya steg den här gången då jag prioriterade en ny kyl då den gamla gav upp....jag tror du förstår det )
okej okej, nja lite långt att åka bara så där för mig, och tyvärr jobbar jag. vet hur typ 14k komponenter låter de e ju den prisklassen dom flesta är i. och ja de e stor skillnad på bara inslängt och riktigt installerat. därför jag gjort det riktigt...
Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!
Mutant är rätt bra grejor sj har jag 2X 12" ur XXX serien och de spelar på väldigt bra sen har jag ett mono steg från mutant också men de funkar jätte bra
vem var det som hade en ljudbil (ren tävlingsbil) med mutants gamla xxx serie i en grå corsa a? den spelade på fruktansvärt bra iallafall när jag lyssnade på det systemet 2007. vilket tryck! kommer inte ihåg vad som va i bilen annat än mutant xxx då det stod på bilen, men har för mig att det var till största del mutantkomponenter.
denna bil gav mig förtroende för märket, och fick mig att handla mutantsteg till mitt rockford framsystem, återkommer med recension när jag testat och jag bygger grejerna seriöst, känns så bortkastat annars, oavsett pris på grejerna.
vem var det som hade en ljudbil (ren tävlingsbil) med mutants gamla xxx serie i en grå corsa a? den spelade på fruktansvärt bra iallafall när jag lyssnade på det systemet 2007. vilket tryck! kommer inte ihåg vad som va i bilen annat än mutant xxx då det stod på bilen, men har för mig att det var till största del mutantkomponenter.
denna bil gav mig förtroende för märket, och fick mig att handla mutantsteg till mitt rockford framsystem, återkommer med recension när jag testat och jag bygger grejerna seriöst, känns så bortkastat annars, oavsett pris på grejerna.
Det var den bilen vi hade i montern på Elmia 2007. Vann Sm det året. Ägaren var från Norrköping.
Ang Cd spelare så lämnar dom ca 4 x 17 watt RMS i både 4 och 2 ohm. Detta är bla kenwood och Pionner Alpine, Delphi panna med flera. De som har den bättre kretsen klarar av att ge ca 8 - 10 ampere vilket är bra.
Jag skulle jämföra dem med MDS, Danmonbility , Totalljud osv. Enligt mig mindre bra saker.
Satsa på kända och etablerade märken som tex.
DLS, Rockford, Amega, Infinity, JL, Pioneer, Alpine, Phoenix Gold, Audison, CDT, MB Quart med flera. Dom har oftast saker i samma prisklass som alla andra företag.
Lycka till/ Theo
Tycker mutant piskar många märken till mycket bättre priser
Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!