BMW 325 E30
Fakta:
Jag köpte bilen vintern 2003 i januari. Letade bra länge tills jag hittade just den rätta 325an. Var ett fin exemplar som var i mycket bra skick för och vara en e30 325. Toppen var nyrenoverad för 500 mil sedan. Alla besiktningsprotokoll finns kvar samt full servicebok och väldigt många kvitton på diverse delar som har bytts ut på bilen genom åren. jag valde och köpa en 325 utan M-Tech paket just för jag ville inte ha en massa otrevliga överaskningar under kjolarna. Men i dag har jag nästan fått tagi i hela m-paketet bara sidkjolarna/sidpanelerna som jag förtfarande letar.
2 veckor i Aug 2005 hände en massa tråkigheter fick inbrott och veckan efter stöldförsök. Som tur var så var jag smartare en tjuvarna
men dess värre så lämade dom efter sig en massa skador. Fått många erbjudaned av folk som ville köpa Bettan efter det. Var bra less där ett tag. Men jag kom på . Näe jag kan inte sälja bilen som jag haft så mycket kul ihop med. Så han är i kvar. och nu har projket 325 dragit i gång. Vi kan helt enkelt inte skiljas
[s][g]Fakta/Planer om Bilen [/g][/s]
Årsmodell: 1988
Effekt: 170hk
Motor, växellåda och avgassystem
2,5 liters rak sexa;)
2½ från katten med 4 tums utblås.
Framtida Effekt : De får vi se
Chassi: Bilstein väghållningssats
Interiör / Inredning: orginal sportstolar sitter de i den. Men en ny intredning börjar ta form.
Nya stolar har inhandlats. Och baksätet ska jag kläsom, så det kommer stämma överens med stolarna.
Fälgar:
De avslöjar jag inte en vad det blir för nya
Bilstereo och multimedia:
Jag har en massa planer
Nått ska jag nog snickra fixa till. Hade ju Mvg engång i tiden i syslöjd/träslöjd
Exteriör / Styling:
Snart hela M-Tech 2 paketet.
Ögonlock
vita binkers fram/sidorna
röd-vita baklysen
Cupspeglar
svarta njurar
Detta gjorde jag ganska omgående efter jag köpt bilen. Men lite annat utsende kommer det bli men det får ni se eftersom det händer nått
Framtidsplaner:
Ska lackas om
nytt utsende på inredningen
Nya Fälgar
nya lås på dörrana och nytt tändingslås. ska beställas på Bmw
larm & startspärr ska i
och en massa som ni får se under resans gång :wink: