Visst kan det vara så att bilen körts hårt, men jag tror bara att det är ett mindre fel, bilen är inte slut. Den har gått 16500 mil, gissar att motorn håller lika länge till.
Jag har samma problem med min.. Dock så kan min gå SJUKT bra from time to time,sen helt plötsligt går den skit.. Min är chippad med ett sportluftfilter. Ska in till en polare som jobbar på audi på tisdag och felsöka.
Hoppas att det är något enkelt men jag misstänker ju lmm eller kanske tillochmed turbon. Någon som har en aning om vad en LMM kostar exakt? jag åker en 97:a som gått runt 16500 också
Och förresten, någon som vet hur en bilhandlares garanti fungerar? Köpte min av en bilhandlare och det är 30 dagars garanti på den sa han, men inget han direkt skröt om .. Någon som vet vad det täcker? Är det ras på g vill jag ju få reda på det före dessa 30 dagar gått förbi
Hittade ett kabelbrott intill kontakten till magnetventilen. Woho! Vilken skillnad! Nu rör bilen på sig när jag trycker gasen i botten. Kom billigt undan. Var bara att bända upp kabelskon och peta in kabeln. Ska löda senare.
kolla säkringarna, min var lite trött också och jag monterade en laddtrycksmätare. den laddade max 0,2-0,25 bar vilket jag påpekade vid service. efter en felsökning konstaterade dom att det var en säkring som var sönder och efter att dom bytt ut den så laddar bilen 0,5 bar.