Hej, var nere precis och kolla in rost situationen på mina bakskärmar.
Dum som jag är så började jag först skrapa lite och sedan knacka...
Då uppdagades det förskräckliga! Vänster bakskärm är lite rostäten, går nog att hålla ihop ett tag till med en del spackel och/eller lite svets.
Men höger bakskärm är katasrof där har jag nu ett ca 10cm stort hål
(som kommer bli större jag orkade bara inte se på det mer)
Helt genomrostat och jag har ingen aning om hur mycket av skärmen som är infekterad, men det är mycket

Har även börjat bubbla sig vid Vänster a stolpe. dessvärre så tror jag att det är rätt illa där med, men jag orkade inte ta reda på det..
Finns Det någon vänlig skäl inte allt för långt från mig i Borås som har erfarenhet av Svets och plåt jobb som eventuellt har lust att hjälpa mig för en inte allför hutlös summa, Jag har inte råd att "seriös" fixa den med riktig lackerare och allt det där. Men jag skulle vilja ha den fixad upp så att man åtminstone kan lacka till den själv så att det ser hyfsat ut i ett par år till iaf.
Nackdelen är att det "måste" vara fixat till den 20:e april då jag ej har nån andra bil*suck*
Ibland avskyr jag min klåfingrighet om jag inte rört det hade det nog hållit ihop ett par år till, Synd på en sån fin bil. Mycket synd

Och det värsta är att, om jag inte får fixat det så får jag försöka sälja av den. Vägrar köra runt i en sönderrostad bil
mvh // brillmongo