4565
Sök

Titta hit alla trimkåta 240 raggare!

Kettunen
24 mars 2007
xorox_88 skrev:
beemern skrev:
n0b0dy_ skrev:

Whaat en bmw motor i en volvo!! De va de sista ja trodde ja skulle höra om volvo älskare, men men bmw e bmw tongue

haha har redan bestämt mej att min nästa bil om ja ska bygga och hålla på som me den 30 ja har nu så kommer de bli en volvo 240 som kommer slänga i en 325motor och bakaxel, trimma den lite och lacka nån snygg färg. fränt att kombinera en kontainer och en jävligt bra motor tongue för ja vill verkligen INTE ha en bmw me volvo motor... wink

jag har sett en bmw med en b230 i tror jag att de va å han tävlade med bilen

Jag skulle då fan inte vilja vara ägaren till den... PINSAMT att ha en volvo motor i BMW BIL :S
Fyyy fan. försöker göra snygga bilar till fula nu oxå tongue

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 mars 2007
fan va najs big_smile folk lär bli lite smått förvånade smile

.......
2 655 Inlägg
24 mars 2007
xorox_88 skrev:
beemern skrev:
n0b0dy_ skrev:

Whaat en bmw motor i en volvo!! De va de sista ja trodde ja skulle höra om volvo älskare, men men bmw e bmw tongue

haha har redan bestämt mej att min nästa bil om ja ska bygga och hålla på som me den 30 ja har nu så kommer de bli en volvo 240 som kommer slänga i en 325motor och bakaxel, trimma den lite och lacka nån snygg färg. fränt att kombinera en kontainer och en jävligt bra motor tongue för ja vill verkligen INTE ha en bmw me volvo motor... wink

jag har sett en bmw med en b230 i tror jag att de va å han tävlade med bilen

hehe jo den har ja sett. snacka om idiotiskt. okej att delarna e billiga till en volvo motor men behövs dock väldigt mycke mer grejer att plocka hästar ur en b230 4cyllare än en bmw 6:a

Sök