sandin_90 skrev:
JockeRX7 skrev:
Är nog inte direkt en raggare fast dom flesta kallar mig för det.
Jag anser själv att jag är en rockabilly kille eftersom ja har den klädstilen och de intressena.
Endast bilen som kanske inte är så mycket rockabilly men det kommer nog nån sån som bruksbil framöver.
Och det stör mig att folk förknippar raggare och volvoraggare.
Här istan hatar vi v8a folk volvoraggarna och tycker dom är riktigta losers
Där håller ja med dig te 100%!
Hater de där idioterna som tror att nördarna som far runt å sladdar i 240 å 740 är raggare! Vad har de som gör dom te raggare? Dom kör Volvo = Världens Svenssonbil, Dom har gympaskor, tjocktröja med luva, Volvo mössa å hiphop jeans.. Å så lyssnar de på Techno, eller Eddie Meduza.. Vad är det för likhet mellan dom å riktiga raggare..?
Okey, ja kanske inte har världens ballaste bil hellar.. Ja har en Dodge Dart Swinger, men det är en början. Å de ä en amerikansk V8 bil! De tycker ja tillhör för att man ska va raggare, man ska ha en ameriknans V8bil, man ska älska rock n roll musiken och kulturen, du ska ha den RÄTTA klädstilen. Och man MÅSTE ha FRISYREN!
Och som sagt, dessa volvo"raggare" har oftast inget av dom.. Å dom behöver kalla sig Raggare, å övertyga folk om att dom är det.. de ska man inte behöva gära, det ska synas å märkas om man är raggare.
Detta är min åsikt! Men givetvis så lär ju inte volvo"raggarna"/svansarna hålla med om det.