3006
Sök

Snyggast Volvo

95 Inlägg
26 mars 2007
Trådstartare
Hej...

Swedish Power Club har en tävling på deras sidan.

Där du kan rösta fram snyggast Volvo....

Var med och bestäm vilken Volvo som e snyggast..

http://www.swedishpower.se/tavling.php

perpelle
27 mars 2007
No comments

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
27 mars 2007
perpelle skrev:
No comments

Bmw osv..

egen företagare
630 Inlägg
27 mars 2007
nu fattar jag inte, Finns det på RIKTIGT folk som tycker att volvos är snygga???

303 Inlägg
27 mars 2007
pzymon skrev:
nu fattar jag inte, Finns det på RIKTIGT folk som tycker att volvos är snygga???

Jajjemän

If someone draws a line in the sand you may legally ignore said challenge by filling it in.

2 652 Inlägg
27 mars 2007
pzymon skrev:

undantag s60r men den motorn ska sluta tillverkas så sen finns de inget .

Meister
6 763 Inlägg
27 mars 2007
precision skrev:
pzymon skrev:

undantag s60r men den motorn ska sluta tillverkas så sen finns de inget .

Sluta lara er för fan.  Det finns snygga volvo. Men jag kan hålla med om att 240 är inte snygga men det finns faktist undantag där åxo. Men sen kan ju diskutera BMW, Audi, Nissan och Saab. Men jag kan ju säga att de va ju inte så värst många bilar på den sidan att hurra för

Studerande
463 Inlägg
27 mars 2007
Fan vad sniket att ta betalt

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

Leg. Spådam
816 Inlägg
27 mars 2007
Jag tycker han som vann sveriges snyggaste bil i fjol skulle ställa upp och sopa rent banan med dem andra smile

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
412 Inlägg
27 mars 2007
response skrev:
Fan vad sniket att ta betalt

De har tjänat ihop 250:- på rösterna en sålänge tongue

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›

1 004 Inlägg
27 mars 2007
inte en enda 262:a.... smile

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

1 638 Inlägg
27 mars 2007
pzymon skrev:

Nu är det ju såhär att smaken e som baken , man åker det man gillar/har råd med så är det och om du nu inte har något vettigt att säga så kan ju du ta och gå någon annanstans med dina jävla kommentarer. // David

1 534 Inlägg
27 mars 2007
Munkis skrev:
pzymon skrev:

Nu är det ju såhär att smaken e som baken , man åker det man gillar/har råd med så är det och om du nu inte har något vettigt att säga så kan ju du ta och gå någon annanstans med dina jävla kommentarer. // David

Alla har väl rätt till sina åsikter, detta är ju trots allt ett forum, och kan man inte diskutera kan man lika gärna leka i sandlådan, eller låta bli att hänga på forum...

213 Inlägg
27 mars 2007
Folk som inte gillar Volvo behöver inte ens bry sig...

45 Inlägg
27 mars 2007
perpelle skrev:
No comments

Sleeper
3 084 Inlägg
27 mars 2007
5 spänn för en röst O_o nja... ingen av dem var ju speciellt snygga heller, tippar på att de som röstat har röstat på sin egenbil...,..,..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Student
232 Inlägg
27 mars 2007
Hur kan man bestämma vilekn volvo som är snyggast om det inte finns någon p-1800

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

Klyphuggare
328 Inlägg
27 mars 2007
fanns ju bara en bil som va customiserad nr2 men den va ju inte färdig. värdelöst att dom tar betalt för rösterna när urvalet inte va så mycket att hurra över

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

88 Inlägg
27 mars 2007
volvo är inte snygga , volvo håller....som vinterbil , billiga delar du hittar runt hörnet

498 Inlägg
27 mars 2007
Jo klart volvo är fina bilar...smile

Men som någon skrev i tråden så var det inte mycke till utbud att välja mellan!

Sök