Volvo i över huvudtaget! dom har ju inte haft ett öga för design sen dom började!
De var dom SÄMSTA bilarna och inte FULASTE .... Har sett snyggare bilar än din plastraket jag också om vi ska snacka om de ...
Förövrigt är
volvo 360 volvo 440 rena skiten
Var det?
turbos4 skrev:
Ibland så undrar man vad skaparna av vissa fordon tänker med, vissa bilar är så fula och värdelösa så att man skrattar åt dem. I alla fall så nämner jag två bilar som ja verkligen hatar: Hyundai Atos och i allmänhet lador....inga roliga bilar....specielt att mecka med! Vilka bilar hatar ni?
Hatar att skruva tyska bilar... rena skiten, och dumma lösningar. Ford ka skär i ögonen, och koenigsegg får mig att dregla...
Håller med. Tyska bilar ska man inte ha om man ska skruva med den Men annars grymma bilar Sämsta bilarna enligt mig är nog domma!
Som nån sa Ford Ka & Ford Mustang 80talet Volvo 360 & 440 & 460 Bmw 318i Första generationen Ford T-bird nya modellen. = Dom förstört en vacker & bra bil. Alla LADA bilar. URSHHH Audi 80 första generationen Pontiac Grand am & Grand Prix= Pajjar hela tiden eller rostar Fiat Panda & Mirafiori Vw Jetta Första generationen Peugeot 104 Passat Alla 70talare Plymouth Valiant 60 talare är ju rena skämtet Dessa står nog i top Sämsta bilar för mig
Fick den kommentaren från en jobbarkompis dotter på 7år när hennes far (min jobbarkompis) kom hem med en 480 och skulle ha som pendlarbil. Hehe, barn är både ärliga och roliga...
Volvo 360, 440, 460, 480 som det hatas så mycket i tråden för sin värdelösa design... 360, 480 är ju inte ens Volvo design
Men, tycker det är fula och trista bilar jag med ändå.
Världens sämtsta bilar...
Tja... Mercedes A-klass som välte i kurvorna och Audi TT som lyfte från marken och voltade baklänges på autobahn är väl två ganska bra exempel på att även Tyskarna klantar till bilar ibland