3082
Sök

Värdens sämsta bilar...

121 Inlägg
31 augusti 2007
Det finns en bok som heter på svenska "Tidernas sämsta bilar", originalets titel: Crap Cars, författare är Richard Porter. Där finns 50 av världens sämsta bilar, japaner, engelsmän, italienare, svenskar, you name it........... En hel del rolig läsning, det kan jag lova.

Non omnia possumus omne

><((((º>
115 Inlägg
1 september 2007
Någon fulare bil än så här vet jag inte.
Funktionsmässigt däremot har jag ingen aning.

http://www.echolog.de/img/multipla2.jpg

Jag kommer inte på nått skoj att skriva här, så jag skiter i det.

Yrkesförare
1 073 Inlägg
1 september 2007
Nordh skrev:
Någon fulare bil än så här vet jag inte.
Funktionsmässigt däremot har jag ingen aning.

http://www.echolog.de/img/multipla2.jpg

Det blir till att hålla med här.
Detta måste utan tvekan vara den moderna bilens muterade missfoster!

Alecci's fästmö
708 Inlägg
1 september 2007
haha jag hatar verkligen renult dom ba går sönder....riktigt billigt skit e de som inte tål nått....usch....sen finns de ju fler bilar som inte e bra klart hihi tongue

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.

Avstängd
1 266 Inlägg
1 september 2007
Handlade inte den här tråden om världens sämsta bilar ? ni som säger volvo, vet ju inte vad ni pratar om...

Aja själv får jag nog säga ford mondeo, mina släktingar älskar dom bilarna, men har haft fel i framvagnen på alla sina bilar(5st)...skräp bilar tycker jag

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

1 878 Inlägg
1 september 2007
skoda måste vara en av de fulaste of ford fiesta 1.1 o diverse små bilan.

7 120 Inlägg
1 september 2007
Sämst funktion? Det var någon rysk bil som hade motorn bak och framhjulsdrift. Vacker var den inte heller.

Ska ta reda på vad den heter wink

820 Inlägg
1 september 2007
Aerodynamik skrev:
Sämst funktion? Det var någon rysk bil som hade motorn bak och framhjulsdrift. Vacker var den inte heller.

Ska ta reda på vad den heter wink

Sök på bilmärken på wikipedia så får du upp en fet lista...

X40 Nordic
784 Inlägg
1 september 2007
Till er som tycker att volvo har designat fula bilar.

Jag tror att ni framförallt syftar till de fyrkantiga modelerna så som 740 240 osv när ni säger detta. Och anledningen till att de är såpas fyrkantiga är att. Volvo var ett litet märke på den tiden som typ bara sålde bra i sverige och i sverige ska allt vara praktist. Därav gjorde man moddeler som var praktiska och funktionsduglia. Det finns inget bilmärka så vit jag vet som ahr lyckat tillverka mer mångsidiga och robusta bilar som volvo. Dessutom så har en fyrkatig bil mycket mycket bättre lastegenskaper än en rund. Därav att de var fyrkantiga. Men på senare ti har volvo försökt att bli ett bilmärke som är mer i mängden och om ärligheten ska fram så ser en ny volvo mer eller mindre ut som alla andra bilar. och är det så kul? Alla här på garaget tror jag i alla fall vill vara unika och äga en unik bil eller??

122 Inlägg
1 september 2007
JW skrev:
sånt här leder ju ingenstans.

Jodå, till att nivån sänks till dagisdito, med 80% "min pappa är starkare än din"-inlägg.

Lite roligt är också att en majoritet av inläggsskrivarna i denna tråd inte har lyckats förstå att ämnet var de sämsta bilarna, och inte de fulaste.

Ordförande, Turbo Performance Club
V70 T5 | 740 Turbo | S70 GLT |
http://elvis.horisont.net | http://www.turboperformanceclub.com

Sleeper
3 084 Inlägg
1 september 2007
Volvo = Kvalite går 90000 mil era japsbilar gör väl på sin höjd 30000mil fast då sprutar oljan in i kupen genom nåt rosthål... kanske inte världens snyggaste bilar men fan kom inte och säg att   det är en skitbil för då slår jag er!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Trägnagare
185 Inlägg
1 september 2007
Dålig dag?

All show and no go!

35 Inlägg
1 september 2007
m_a_c skrev:

Jag tror att ni framförallt syftar till de fyrkantiga modelerna så som 740 240 osv när ni säger detta. Och anledningen till att de är såpas fyrkantiga är att. Volvo var ett litet märke på den tiden som typ bara sålde bra i sverige och i sverige ska allt vara praktist. Därav gjorde man moddeler som var praktiska och funktionsduglia. Det finns inget bilmärka så vit jag vet som ahr lyckat tillverka mer mångsidiga och robusta bilar som volvo. Dessutom så har en fyrkatig bil mycket mycket bättre lastegenskaper än en rund. Därav att de var fyrkantiga. Men på senare ti har volvo försökt att bli ett bilmärke som är mer i mängden och om ärligheten ska fram så ser en ny volvo mer eller mindre ut som alla andra bilar. och är det så kul? Alla här på garaget tror jag i alla fall vill vara unika och äga en unik bil eller??

Inte för att jag tkr en vanlig 740 är så himla bra o lasta saker i, bagage utrymmet är ju mysko på dom tkr jag :S lågt typ, men en 745 kombi går nog o lasta mkt mer i, typ ett kylskåp smile fast oj dom ser ju ut som såna själv oxå, och jag har inte riktigt koll på dom där volvo modellerna så ursäkta mig om jag skriver fel, men ni fattar nog vad jag menar, och nu lär man få massvis med 1or från dom som kör med 740is o 745 o gammvolvos, då dom är så himla Stolt över sina bilar, nyare volvos är ju betydligt mkt bättre än dom gamla,Men men jag tkr inte riktigt om volvo överhuvudtaget, men har inget emot dom, Endast 740 Raggare som tror att dom är nått för att dom har typ en miljard Wunderbaums hängandes på bakspegeln och Rostiga skärmkanter och Rosa neon lr nått och nån Biltema bas i backluckan och dunkar 80 tals pop lr nått, Volvo 740 = Fjortisbil, enligt mig,  Mvh/ Lars        Ps, mitt inlägg är nog meningslöst då jag inte nämnde nån "dålig" bil lr nått, men men alla har sina fördelar o nackdelar, men om man säger såhär en hel del Svenska bilar skulle passa fint som Ankare till vikingline lr bojsänke lr nått big_smile ( jag va lite ironisk i mitt inlägg)
Senast redigerat av larsa_wee (1 september 2007)

1 004 Inlägg
1 september 2007
det spelar väll ingen roll hur det ser ut bara det går som fan:)...

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

1 418 Inlägg
1 september 2007
jag skulle inte kunna påstå att volvo är bilar med dålig hållbarhet... men bmwn min har hållt bättre än mina 5 volvo jag har haft (eller ja 142an är väl ett undantag! den var odödlig!)

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

35 Inlägg
1 september 2007
haha jo de har du rätt i ;D men då dom åker runt o Gasar o har inget o köra med så äre inte så häftigt, hadde Volvo Raggarna här haft lite trycka under huven så hadde dom varit lite mer "cool" men men här så är dom patetiska, Mvh/Lars

Avstängd
1 266 Inlägg
1 september 2007
larsa_wee skrev:
m_a_c skrev:

Inte för att jag tkr en vanlig 740 är så himla bra o lasta saker i, bagage utrymmet är ju mysko på dom tkr jag :S lågt typ, men en 745 kombi går nog o lasta mkt mer i, typ ett kylskåp smile fast oj dom ser ju ut som såna själv oxå, och jag har inte riktigt koll på dom där volvo modellerna så ursäkta mig om jag skriver fel, men ni fattar nog vad jag menar, och nu lär man få massvis med 1or från dom som kör med 740is o 745 o gammvolvos, då dom är så himla Stolt över sina bilar, nyare volvos är ju betydligt mkt bättre än dom gamla,Men men jag tkr inte riktigt om volvo överhuvudtaget, men har inget emot dom, Endast 740 Raggare som tror att dom är nått för att dom har typ en miljard Wunderbaums hängandes på bakspegeln och Rostiga skärmkanter och Rosa neon lr nått och nån Biltema bas i backluckan och dunkar 80 tals pop lr nått, Volvo 740 = Fjortisbil, enligt mig,  Mvh/ Lars        Ps, mitt inlägg är nog meningslöst då jag inte nämnde nån "dålig" bil lr nått, men men alla har sina fördelar o nackdelar, men om man säger såhär en hel del Svenska bilar skulle passa fint som Ankare till vikingline lr bojsänke lr nått big_smile ( jag va lite ironisk i mitt inlägg)

Känns som om du drar alla med 740is över en kant ? har inte en endaste granjävel i min bil, inge neon heller för den delen...inge cd spelare som dunkar heller...

7 120 Inlägg
1 september 2007
TheFinnishFlash skrev:
m_a_c skrev:
MASSA JOBBIG TEXT

Känns som om du drar alla med 740is över en kant ? har inte en endaste granjävel i min bil, inge neon heller för den delen...inge cd spelare som dunkar heller...

Nej kanske inte, men du måste erkänna att de flesta 740is körs antingen av volvo-raggar fjortisar elr gamla tanter och gubbar.

Avstängd
1 266 Inlägg
1 september 2007
Aerodynamik skrev:
TheFinnishFlash skrev:
m_a_c skrev:
MASSA JOBBIG TEXT

Nej kanske inte, men du måste erkänna att de flesta 740is körs antingen av volvo-raggar fjortisar elr gamla tanter och gubbar.

Jo det är sant..inan jag började gilla 740 så visste jag inte ens att 740 raggare fanns ! men nu vet jag det...men men det finns dom som har 740 och är så långt ifrån en volvoraggare man kan bli ! nu vet ni det wink

1 004 Inlägg
1 september 2007
det var väll vilken bil som är sämst det gällde?  mycke skit kan man säga om gammla volvo:ar  men att det är dåliga grejer är ju ren jävla lögn....

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"

Sök