Sådär. Elvatusen steg på mätaren, runt hundra användbara bilder och trettio körda mil. Jag är helt slut, det har varit hög ljudnivå, mycket vänner, mycket prat, och... Jag är extremt trött. Tänker gå och sova, men ville i alla fall få upp de här bilderna först.
Tack för idag hörrni! Det här gör vi om och gör bättre i dagsljus vid lämpligt tillfälle, idag var jag inte alls i form och dessutom är ljuset för trist inne på mässor!
Efter en trevlig påsk på mässan så är man nu hemma och är rätt mör. Men det har det varit värt för alla kommentarer som man har fått. Dessutom fick jag mig en liten chock då ett gäng bilsportfolk kom förbi montern med en buckla som de påstod tillhörde mig. en 2:a plats i multimedia car proffs var minst sagt oväntad. Den var så oväntad så jag hade inte ens lagt någon energi på att hålla koll på när prisutdelningen var. Så det känns riktigt bra att få den utmärkelsen. Tack till alla er som kom förbi montern och kollade bilen och tack till er som röstade på mig.
Bilen va lika fin i år igen! Och grattis till priset!
Tack kul att du spanade in den.
Jo då, klart jag gjorde! Dock va jag smart nog att glömma kolla frontsub bygget! Men du har fortfarande samma rena stil på den, är riktigt fint!
Jag har försökt hålla den så diskret som möjligt men utan att behöva ta bort ac'n. Personligen tyckte jag att de blev riktigt bra. Dessutom så gör den en massa för ljudet.
Grattis Marcus. Väl förtjänt, nya ljudbygget ser riktigt tajt och proffsigt ut Riktigt skoj att du fick med dig ett pris hem. Framför allt efter vad som hände dig på Vallåkra. Lite välförtjänt revange tycker jag!
Grattis Marcus. Väl förtjänt, nya ljudbygget ser riktigt tajt och proffsigt ut Riktigt skoj att du fick med dig ett pris hem. Framför allt efter vad som hände dig på Vallåkra. Lite välförtjänt revange tycker jag!
Ha det gott! Mvh
Emil
Tack ja det var en rätt skön revange. Får se om jag kommer tillbaka till vallåkra och tar min hämd
Så, då har man läst igenom HELA tråden, tog sin tid men de va mycke kul och lärorik läsning! Har nästan fått ny energi till att göra klart mitt ljudbygge. Måste säga att du har gjort ett riktigt riktigt grymt jobb. Skulle aldrig få för mig att göra ett sånt jobb då ja vill köra min bil varje dag och din skulle jag ALDRIG ta ut ur garaget! Alldeles för fin för de;) En liten fråga bara, går de att få plats med 2 st 6.5 i framdörrarn som du satt dina 6.5/5.25?