2760
Sök

har ni blivit lurade än?

volvoraggare
4 776 Inlägg
1 april 2007
bättre att luras efter den första april hehehe tycker jag

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

volvoraggare
4 776 Inlägg
1 april 2007
GrebyAxel skrev:
Tore skrev:
Min flikvänn lurade mig med att hon hade brutit benet smile

Men hallå? Komik på hög nivå asså tongue

jättekomiskt asså hehe

482 Inlägg
1 april 2007
Inte än och ingen kommer att lyckas. Blivit lurad för stort innan, riktigt jäkliga också så detta året är man beredd. ^^

- Bromsa är ett tecken på svaghet -

volvoraggare
4 776 Inlägg
1 april 2007
ErskPersk skrev:
Mäki skrev:
ErskPersk skrev:
vaknade för 10 minuter sen så jag har inte hunnit blivit lurad.... tror jag...

Jodå wink Du har inte vaknat, de tror du bara wink

så akn de vara... men ja har nypit mej i skinnett... men kanske kompisar har lagt in mej i en visuell värld... kanske kommer några monster snart.... wink

grön svarta trehövdade monster kanske

hater
656 Inlägg
1 april 2007
haha ingen har lurat mig iaf.. men jag har lurat massor.. muhahah.. folk e så efter ibland big_smile

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

3 113 Inlägg
1 april 2007
blivit lurad 2gånger hittills... hmm

Semper Fi

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
1 april 2007
AkkE skrev:
blivit lurad 2gånger hittills... hmm

Jag med..att man aldrig lär sig neutral  menmen! Det gäller ju å bjuda på sig själv cool
Senast redigerat av Mäki (1 april 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Biltokig flicka
126 Inlägg
1 april 2007
denna dagen vågar jag inte lite på nån...=/

1 161 Inlägg
1 april 2007
kom på de för nån timme sen att de va första april så ja har inte lurat nån.. o ingen har lurat mej va ja vet för ja har bara vart hemma o me han som va me när ja kom på vilken dag de va så smile

237 Inlägg
1 april 2007
En polare hade varit där min bil står, gömt kjolpaketet och vingen och lämnat porten öppen. fick ju nästan panik och trodde någon hade snott grejorna. tur man hitta allting igen big_smile

[img]http://www.danasoft.com/sig/Danijel51558.jpg[/img]

fotointresserad
2 307 Inlägg
2 april 2007
En kompis som skrev till mig att han skulle bli pappa och då man va nyvaken å bakis tog så var man inte snabb nog att fatta att det var 1a april =p men blev lite misstänksam när han sa att dom skulle få den i januari, dvs om 9 månader

Sök