Uppdate!Tja alla!
Kan börja me att berätta om dagen, Var till enköping och körde lite på körskolan och pluggade lite teori, sen fick jag ett samtal att alla mina clips landat hos kille nu
Så bara att åka dit och hämta ut dem..
En jävla massa clips och när jag börjat montera bort de gamla som va spruckna och sätta på de nya så fattas det en jävla massa clips
ska vara komplett set från mb som han fått från mercedes..
Fattas drygt clips för 450kr.. och allt som jag köpte idag gick på 900kr
så nu är jag bra jävla förbannad..
Skrev ett mejl och tänkte ringa killen i morrn, han hade fått veta att clipsen skulle vara till ett komplett listpaket genom Mercedes Benz.. så de va orginal grejerna jag köpte, men helvete heller, oroande dåligt faktiskt
Men de som gjordes iallefall, fick dit lite breda sidolister iallefall
Sidolisterna monterade på ena sidan, clips fattas nu.. fatsen jag köpte ett "komplett" set från mb.. fyfan va sur jag är!lite lister monterade, samma färg fast i olik vinkel mot va bilens dörrar är..Sidolisterna monterade, dock inte den längst bak då jag måste ha fler clips eftersom inte alla verkat ha följt med Sådär vart panelen, ska målas om och spacklas lite mer på endel ställen, men ville ha det ihop plockat till besiktningen..Även ett besiktnings datum är bestämmt, men det kommer jag inte säga nå mer om nu
Hare gött alla!
En jävligt Sur Kim