den har blitt bra! Men vad är det du ska göra på den nu då?
Tackar
Just nu så jobbar jag tills på fredag.. sedan blir att köra så mycket som möjligt i körskolan så man får en uppkörningstid så fort som möjligt..
Men annars så äre ljudlådor istället för kartfacken, Lite småpill.. kanske en lite mörk toning, dock ljust, bara en liten mörkare nyans.. sedan så blire kanske klarglas och avatarge grill, AMG kjolar ska försökas att hämtas någon gång.. (långt från borås till uppsala speciellt när man inte har körkort än.. )
Har varigt lungt den senaste tiden då jag jobbat hela veckorna och umgås me folk på de fina dagarna efter jobbet osv..
Men nu ska allt börja igen.. har fått upp lite idér och ska fortsätta på ljudbygget..
Jobbar sista dagen i morrn så sedan blire ledighet fram tills skolan börjar igen, Men de är några veckor
Ska även köra på körskolan så mycket som möjligt nu så man kan boka uppkörning och så oxå..
Men mina planer!
- Ljudlådorna till dörrsidorna ska göras klara - Elfläkt letar jag efter då orginalet ser så jävla klumpig ut och surrar en jävla massa.. - hajfena istället för takantenn - Klarglas (kanske) - Avantarge grill
Men de ser ut som bra planer Klarglasen låter som ett bra val som komplettering till baklyktorna. Kommer bli grymt
Ha de bra! //Jacob
Jajamensan, nu äre "semster" i 6 veckor
Tackar, jo klarglas ifram är jag bra sugen på, dock så har ju jag nya lykt glas på nu så känns lite onödigt
Men talade me Adam på www.mercedesshopen.se och fick ett hyffsat bra pris så får se om det blir klarglas eller om de blir avantarge grill bara och nå mer småpill
Desamma!
Mvh Kim
Robban_89
Jo men dock så drar summan av allt iväg lite med dem, så funderar på om man ska köra med de nya lyktorna jag har nu tills vidare.. men visst är man sugen på klarglas Mvh Kim
Fixat en massa tyg nu till högtalarlådorna å dörrsidorna! så nu kan arbetet slutföras! ska göras under veckan, ska även beställa lite grejer snart till mercan igen, som tex en elfläkt och lite fina grejer Mvh Kim
Jag gillar Mercan men inte grillaena på dem , de e så otroligt fula . Annars är din klockren väldigt stilren och de syns satt du lagt ner mycket tid på den
Jag gillar Mercan men inte grillaena på dem , de e så otroligt fula . Annars är din klockren väldigt stilren och de syns satt du lagt ner mycket tid på den
Okej, du tycker va du tycker
Tackar så mycket Roligt att en lite mercedes ogillare gillart Mvh Kim
Får väl uppdatera lite här.. har bara tagit det lungt nu eftersom jag slutade jobba i fredags, så umgick me flickvännen nu när hon åkte iväg idag så nu äre bilfix som gäller jag kan lova!
Har ju som sagt tyget till dörrhögtalar lådorna, även talade jag med killen med AMG Kjolarna till mercan och det som är underbart är att mina föräldrar är i malmö nu me husvagn, så kommer bli så att de kommer åka förbi borås där han bor och hämta kjolarna! så nu löser sig äntligen transporten och så kan jag börja fixa med dem, fyfan va bra det kommer bli
Men uppdate me bilder i morrn då jag ska fortsätta me ljudlådorna! Mvh Kim
Fan va skönt att du får hem dom nu De har ju varit lite trasligt me de där Kommer bli kanoners när du får på dom
Lycka till imorrn //Jacob
Jajamensan, ska även beställa lite grejer till benzen nu när jag ändå inte kan förbränna pengarna på något annat än mat då jag inte bränner så mycket dyr bensin
Jo de är underbart, krånglade ett bra tag men nu så Jo de håller jag tummarna på