2098
Sök

Gjerdingen´s Mercedes Benz 190, w201 \\ Bilen såld vidare!

474 Inlägg
9 juli 2008
den har blitt bra! Men vad är det du ska göra på den nu då?

Volvo S60 2.5T AWD

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
9 juli 2008
fan va fin den e

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
9 juli 2008
Trådstartare
Ruuska_ skrev:
den har blitt bra! Men vad är det du ska göra på den nu då?

Tackar smile

Just nu så jobbar jag tills på fredag.. sedan blir att köra så mycket som möjligt i körskolan så man får en uppkörningstid så fort som möjligt..

Men annars så äre ljudlådor istället för kartfacken, Lite småpill.. kanske en lite mörk toning, dock ljust, bara en liten mörkare nyans.. sedan så blire kanske klarglas och avatarge grill, AMG kjolar ska försökas att hämtas någon gång.. (långt från borås till uppsala tongue speciellt när man inte har körkort än.. )

Annars kommer jag inte på nå mer just nu..

Mvh Kim

xorox_88

Tackar tackar, Roligt att du gillaren! big_smile
mvh Kim

2 655 Inlägg
9 juli 2008
Nu när jag sett bilen lite snabbt i verkligheten så ser den snyggare ut i verkligheten än vad den gör sej på kort... smile

Riktigt bra jobbat, ska försöka få in 200an på någon träff under sommaren så vi kan beundra varandras verk..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 juli 2008
kanon fin bil, du har gjort ett sjukt bra jobb smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

4 663 Inlägg
9 juli 2008
du har hört det förut   den är perfekt big_smile hu har varkligen lyckats GRATTIS big_smile
mvh robin

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
Streckkoden skrev:
Nu när jag sett bilen lite snabbt i verkligheten så ser den snyggare ut i verkligheten än vad den gör sej på kort... smile

Riktigt bra jobbat, ska försöka få in 200an på någon träff under sommaren så vi kan beundra varandras verk..

Trevligt att du tycker det smile

Tackar så mycket!

Jo du får släpa dit den eller så får väl jag komma och kika in den hos dig sen annars.. smile

Mvh Kim

_Glenne_

Tackar så mycket smile
Mvh Kim

Saab_Robin

Tackar och bockar big_smile

Tackar återigen!
Mvh Kim

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
Uppdate!

Tja alla!

Har varigt lungt den senaste tiden då jag jobbat hela veckorna och umgås me folk på de fina dagarna efter jobbet osv..

Men nu ska allt börja igen.. har fått upp lite idér och ska fortsätta på ljudbygget..

Jobbar sista dagen i morrn så sedan blire ledighet fram tills skolan börjar igen, Men de är några veckor smile

Ska även köra på körskolan så mycket som möjligt nu så man kan boka uppkörning och så oxå..

Men mina planer!

- Ljudlådorna till dörrsidorna ska göras klara
- Elfläkt letar jag efter då orginalet ser så jävla klumpig ut och surrar en jävla massa..
- hajfena istället för takantenn
- Klarglas (kanske)
- Avantarge grill

Och en massa annat gött big_smile

Så hoppas ni fortsätter läsa tråden!
Mvh Kim

369 Inlägg
10 juli 2008
Du har lyckats riktigt bra Kimpan! smile
Diggar bilen alltså.

Min granne har en likadan och de ser fräcka ut big_smile

Vad händer med den nu framöver då?

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
10 juli 2008
Trådstartare
BuuMi skrev:
Du har lyckats riktigt bra Kimpan! smile
Diggar bilen alltså.

Min granne har en likadan och de ser fräcka ut big_smile

Vad händer med den nu framöver då?

Tackar tackar big_smile

Jasså, jo de är fina wink

Jadu, skrev precis det på förra sidan wink
Mvh Kim

4 299 Inlägg
10 juli 2008
Sista arbetsdagen imorrn yikes Lucky you wink

Men de ser ut som bra planer smile Klarglasen låter som ett bra val som komplettering till baklyktorna. Kommer bli grymt wink

Ha de bra!
//Jacob

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
11 juli 2008
Klarglas måste du ju ha smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
12 juli 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Sista arbetsdagen imorrn yikes Lucky you wink

Men de ser ut som bra planer smile Klarglasen låter som ett bra val som komplettering till baklyktorna. Kommer bli grymt wink

Ha de bra!
//Jacob

Jajamensan, nu äre "semster" i 6 veckor big_smile

Tackar, jo klarglas ifram är jag bra sugen på, dock så har ju jag nya lykt glas på nu så känns lite onödigt hmm

Men talade me Adam på www.mercedesshopen.se och fick ett hyffsat bra pris så får se om det blir klarglas eller om de blir avantarge grill bara och nå mer småpill big_smile

Desamma!

Mvh Kim

Robban_89

Jo men dock så drar summan av allt iväg lite med dem, så funderar på om man ska köra med de nya lyktorna jag har nu tills vidare.. men visst är man sugen på klarglas big_smile
Mvh Kim

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
12 juli 2008
Trådstartare
Uppdate!

Fixat en massa tyg nu till högtalarlådorna å dörrsidorna! så nu kan arbetet slutföras! ska göras under veckan, ska även beställa lite grejer snart till mercan igen, som tex en elfläkt och lite fina grejer smile
Mvh Kim

403 Inlägg
12 juli 2008
Jag gillar Mercan men inte grillaena på dem , de e så otroligt fula .
Annars är din klockren  väldigt stilren och de syns satt du lagt ner mycket tid på den smile

Det löser sig som gubben sa som sket i vattnet.
PROJEKTET http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=93456

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
LartiC skrev:
Jag gillar Mercan men inte grillaena på dem , de e så otroligt fula .
Annars är din klockren  väldigt stilren och de syns satt du lagt ner mycket tid på den smile

Okej, du tycker va du tycker wink

Tackar så mycket big_smile Roligt att en lite mercedes ogillare gillart smile
Mvh Kim

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
Uppdate!

Får väl uppdatera lite här.. har bara tagit det lungt nu eftersom jag slutade jobba i fredags, så umgick me flickvännen nu när hon åkte iväg idag så nu äre bilfix som gäller jag kan lova! smile

Har ju som sagt tyget till dörrhögtalar lådorna, även talade jag med killen med AMG Kjolarna till mercan och det som är underbart är att mina föräldrar är i malmö nu me husvagn, så kommer bli så att de kommer åka förbi borås där han bor och hämta kjolarna! big_smile så nu löser sig äntligen transporten och så kan jag börja fixa med dem, fyfan va bra det kommer bli big_smile

Men uppdate me bilder i morrn då jag ska fortsätta me ljudlådorna!
Mvh Kim

4 299 Inlägg
14 juli 2008
Skönt o va ledig va wink

Fan va skönt att du får hem dom nu big_smile De har ju varit lite trasligt me de där roll Kommer bli kanoners när du får på dom wink

Lycka till imorrn smile
//Jacob

1 997 Inlägg
14 juli 2008
Skönt att de ordnade sig med transporten då smile

Kommer bli skitbra!

// Fredrik

Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
14 juli 2008
Trådstartare
Rallyhalle skrev:
Skönt o va ledig va wink

Fan va skönt att du får hem dom nu big_smile De har ju varit lite trasligt me de där roll Kommer bli kanoners när du får på dom wink

Lycka till imorrn smile
//Jacob

Jajamensan, ska även beställa lite grejer till benzen nu när jag ändå inte kan förbränna pengarna på något annat än mat då jag inte bränner så mycket dyr bensin tongue

Jo de är underbart, krånglade ett bra tag men nu så smile
Jo de håller jag tummarna på big_smile

Tackar!
Mvh Kim

isak90

Jo de är skönt smile

Tackar så mycket!
Mvh Kim

Sök