2625
Sök

Slipa bil hemma, färdas 100mil till lackerare...

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
Nu är det så att jag tror jag hittat en bra lackerare som kan tänkas göra ett litet special projekt  med min lack till ett bra pris men enda kruxet är att bilen kan inte slipas hos han och jag bor ca 100mil ifrån han. Kan jag slipa ner bilen helt och hållet samt spackla osv hemma och sen köra ner utan lack eller kan det uppstå problem då han ska lacka den typ med fukt, skit etc...
Hur ska jag göra tycker ni?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
5 april 2007
går går väll.. men säkrast är ju å ta dej på kärra å sen ett skynbke eller nått över så inte bilen "syns"...

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

248 Inlägg
5 april 2007
Har du tillgång till en annan bil kan du ju hyra ett stort jädra släpp och frakta bilen där i, såg att gatebil.no gjorde så:P

Magnus Betnér - "Det är blattar eller hur? Det ska lysa blått under bilen, skit i fall det går och öppna dörr jävlarna"

Full Gas
51 Inlägg
5 april 2007
Abbbby skrev:
Har du tillgång till en annan bil kan du ju hyra ett stort jädra släpp och frakta bilen där i, såg att gatebil.no gjorde så:P

Det skulle nog jag satsa på om jag var du! Yänkt bilvagn & dra dit den.. iallafall nån   presening över den!

m.v.h

1 277 Inlägg
5 april 2007
Täckt bilsläp finns säkert att hyra nånstans!

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
5 april 2007
de va ju de ja mena..tongue kom inte på vad det ehette... täckt bilsläp eller åtminstinde en pressening.. va preseeningen ja kallade för skynke

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
hmm.. smart smile fan tänkte jag inte på det för ^_^
BAKA >>> Sherlia <<< BAKA!
Nu måste jag bara köpa en bil med dragkrok big_smile 240 kanske?

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
5 april 2007
hihih.. köp en buss som du kan köra in bilen där bak på och skaffa dig en chaffis på bussen om du inte har kort själv big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
tror att införskaffa en gammal bil med dragkrog är snäppet billigare ^_^

DFFL
9 020 Inlägg
5 april 2007
Sherlia skrev:
tror att införskaffa en gammal bil med dragkrog är snäppet billigare ^_^

Känner du ingen med dragkrok?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
5 april 2007
Trådstartare
nepp, de är de jag inte gör, å om jag gör så så är det typ en pytte bil som skulle lägga sig på tak om den fick nånting mer än en snöflinga på dragkroken smile

Knegare
718 Inlägg
6 april 2007
Eller så fixar du en lackerare i närheten och sparar igen de där kronorna du måste lägga på bil, släp bensin, boende, försäkring och mat för resan? tongue
Senast redigerat av Murvald (6 april 2007)

William 2009-02-20

Gödseldräng
4 529 Inlägg
6 april 2007
kommer det inte fukt på karossen är det ingen fara men fukt på ett plåtrent ställe rostar mycket fort
Senast redigerat av Team-Adolfsson (6 april 2007)

Sök