pontus_n skrev:
Här kommer versionen ifrån oss i Team Insane Racing:
Kvart i tre på natten, 15 min innan vi skulle stänga festen, så dyker tre killar ifrån PB-Z upp på platsen. De betalar inträde, och är vad jag har fått höra trevliga till en början. Inne på vårat dansgolv är det givetsvis ett gäng som dansar, och en utav dessa råkar stöta till en utav PB-Z-killarna, inget kaxigt eller bråkigt utan bara utav misstag, sådant som händer när man dansar.
De tre ifrån pbz tränger in honom i ett hörn, och börjar bråka. Mackan står som DJ och ser vad som händer, går ner och avbryter bråket. När Mackan är på väg tillbaka till DJ-båset, vänder han sig om och ser att killarna ifrån PB-Z börjar bråka igen, och han går tillbaka för att avbryta. Han drar bort en utav killarna ifrån bråket, som då biter i hans tumme, så att den går av. Nu vid det här laget blir det lite tumult-artat, och vi i Insane har redan ringt polisen för att snabbt få det hela avstyrt.
En utav våra tjejer tog av sig sin tröja för att Mackan skulle kunna stoppa blodflödet. Då började PB-Z-killarna fotografera henne, kalla henne för hora och skämtade om att dom skulle lägga upp bilderna på henne på nätet.
Så som vi upplever det hela kom PB-Z-killarna till våran fest kvart i tre enbart för att bråka, och det var det dom fick också.
Annars så kan jag säga att våran fest var mycket lyckad. Det hade gått in mer folk i lokalen, men vi som var där hade det mycket trevligt och det var en riktigt bra TIR-fest för att vara första gången i Jönköping.
Väl mött!
/Pontus, Team Insane Racing
(Så som snacket har gått här på garaget.org verkar ju många redan ha dömt oss i Insane. Snacket på den pågående mässan här på Elmia är dock tvärtom...)