kolla på brudarnas ansikte och frysyrer innan ni tappar hakan..
bara för dom har pattar och röv, behöver dom inte vara snygga.. jag skulle aldrig vela ha en brud som har snygg kropp och FULT ansikte, jag hade skämts om hon hade åkt runt i min M3 (framsätet då)..
ett exempel, kolla INSANE brudarnas frysyrer.. för fan, den korta ser ut som elvispresly, och den långa har fan mitt bena med DAX VAX..
och ett exempel till, kolla dom 3 bilderna SHOGUN la upp, hon liknar en häst i ansiktet..
kolla nogrant grabbar, kolla inte bara direkt på pattarna lr röven..
kolla på brudarnas ansikte och frysyrer innan ni tappar hakan..
bara för dom har pattar och röv, behöver dom inte vara snygga.. jag skulle aldrig vela ha en brud som har snygg kropp och FULT ansikte, jag hade skämts om hon hade åkt runt i min M3 (framsätet då)..
ett exempel, kolla INSANE brudarnas frysyrer.. för fan, den korta ser ut som elvispresly, och den långa har fan mitt bena med DAX VAX..
och ett exempel till, kolla dom 3 bilderna SHOGUN la upp, hon liknar en häst i ansiktet..
kolla nogrant grabbar, kolla inte bara direkt på pattarna lr röven..
Säger som jag brukar: Platsar inte bilen ska den stå på parkeringen! (jag ser det som att bilen inte platsar om man måste ställa sit ett knippe silikon för att någon ska stanna vid montern!) Ska det stå en tjej där ska hon kunna något om bilen! (typ it´s fun porschen )
ps. Mina bilar stog kvar ute!
Ludde, om vi vänder på det hela litegrann..
Om dom brudarna hade kunnat någe om bilarna, hur tror du dom hade sett ut då?
Dom hade iaf vägt 30-40kg mer och vart betydligt fulare Inte för att jag är nån fan av såna brudar som stod i montern där, men det hör till lixom.. Se bara på Formel1
De 3 B:na.. Bilar Brudar Bärs
Så om jag förstått dej rätt: Om man ska kunna något om bilar som tjej ska man väga 90-100 kg och vara ful? Eftersom de inte finns snygga tjejer som kan bilar eller? Nu får du nog ta dej ur de här på ett jäkligt smidigt sätt grabben...
Ja hörrni. Här har vi ett levande bevis här på forumet, att det där inte riktigt är så
Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Säger som jag brukar: Platsar inte bilen ska den stå på parkeringen! (jag ser det som att bilen inte platsar om man måste ställa sit ett knippe silikon för att någon ska stanna vid montern!) Ska det stå en tjej där ska hon kunna något om bilen! (typ it´s fun porschen )
ps. Mina bilar stog kvar ute!
Ludde, om vi vänder på det hela litegrann..
Om dom brudarna hade kunnat någe om bilarna, hur tror du dom hade sett ut då?
Dom hade iaf vägt 30-40kg mer och vart betydligt fulare Inte för att jag är nån fan av såna brudar som stod i montern där, men det hör till lixom.. Se bara på Formel1
De 3 B:na.. Bilar Brudar Bärs
Så om jag förstått dej rätt: Om man ska kunna något om bilar som tjej ska man väga 90-100 kg och vara ful? Eftersom de inte finns snygga tjejer som kan bilar eller? Nu får du nog ta dej ur de här på ett jäkligt smidigt sätt grabben...
De flesta bilintresserade tjejer är jätteläckra, kolla bara här på Garaget!
här komemr några från Elmia tyvär är dom lite suddiga:(
Jo lite. Och tacka f*n för det:) Vad var det där för bullemage hon hade? Icke najs i vilket fall! Om det nu måste vara massa tjejer för att fordonet i sig inte drar till sig folk, så behöver man väl ändå inte visa havla rumpan!!? Lite väl magstarkt ärligt talat enligt min och många andras smak, och då menar jag inte "hankatter".
Ja va på elmia skulle ta bild på en supra!! så ställde sejj en tjej där framför bilen..ja bad henne flytta på sejj ville ha me hela bilen HAHA..o ja erkänner hon va skithet men fan bilen va hetare
Ja va på elmia skulle ta bild på en supra!! så ställde sejj en tjej där framför bilen..ja bad henne flytta på sejj ville ha me hela bilen HAHA..o ja erkänner hon va skithet men fan bilen va hetare
alla ser ju ut som ****** a jag vet inte vad tycker kort på bilar bli finare utan dem där , o det är jag säkert ensam om o tycka :S ajaj . . Mvh!!
Tjejer ska inte behöva stå och pose vid bilarna för att få uppmärksamhet, visst, det är lite sexigt men det är ju ändå bilarna man vill se, men kan se hetare tjejer på internet om man nu vill se.. hehe