förrut var det bara oldshool blå eller grön, men nu sist provade jag på en som var blå/gul/grön i ett brokigt mönster och den luktade riktigt gott, kommer ej ihåg vad den hette tyvärr
har börjat få problem nu då jag har så många att jag viftar ner dom eller trasslar in mig i dem när jag svänger skarpt. så jag har fått börja hänga på andra ställen nu.
Är man "raggare" så ska de synas. hah
Positivt:
Kan fisa hur mycket jag vill utan att någon känner det.
Jag luktar alltid gott, även om jag är svettig eller om skulle glömma deo.
Det ser förjävla bra ut.
Folk tycker det e skoj.
Funkar som Airbag
Riktiga brudar gillar det.
Negativt:
Icke Wunder-Baum vana människor eller känsliga människor mår illa när dom åker med och får huvudvärk m,m. Har en klasskamrat som säger att han känner sig berusad efter att ha åkt i min bil. (Lite status på det ändå)
Det var då, man var ung och hade precis fått lappen, idag har jag inte en enda WB i min bil som jag har nu, inget emot dem men det var väll lite överdrivet kanske.
har börjat få problem nu då jag har så många att jag vifftar ner dom eller trasslar in mig i dem när jag svänger skarpt. så jag har fått börja hänga på andraställen nu.
Är man raggare så ska de synas. hah
Possitivt:
Kan fisa hur mycket jag vill utan att någon känner det.
Jag luktar alltid gott, även om jag är svettig eller om skulle glömma deo.
Det ser förjävla bra ut.
Folk tycker det e skoj.
Funkar som Airbag
Riktiga brudar gillar det.
Negativt:
Icke Wunder-Baum vana människor eller känsliga människor mår illa när dom åker med och får huvudvärk m,m. Har en klasskamrat som säger att han känner sig berusad efter att ha åkt i min bil. (Lite status på det endå)