har redan min dröm tjej, kan inte ha någon bättre än hon
Skulle väl vara min då...
Nä, den tiden är förbi när man bara gick och stirrade sig blind på ett par stora bröst. Självklart måste man vara attraherad av personen i fråga men det är bara att inse att det perfekta utseendet inte finns. Jag kan lätt stå ut med ett par "skönhetsfel", fan det är ju bara att se sig själv i spegeln så blir man ju förvånad att ens katten stannar kvar... :-)
Nä, jag har lärt mig den hårda vägen att det är i huvudsak tre grejer en drömtjej i min värld ska ha:
1. Humor 2. Hjärna 3. Mig
Men andra ord; Zandra! Du är tjejen för mig! Puss på dig!
Har redan hittat min drömtjej. Helt underbar och har nästan exakt samma intressen. Älskar dig Niina!
naww tack älskling!
Vi är perfect match<3 delar samma intressen, humor, han är underbart bäst JA allt ! Behöver inte leta jag har med redan hittat min drömkille!!!!!!(Oboy6)De säger jag inte för att han skrev de utan de menar jag!! Älskar dig Jens!!
Aww! You two! Ni måste ju vara de typ sööööötaste här på garaget hihihi!
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Vi är perfect match<3 delar samma intressen, humor, han är underbart bäst JA allt ! Behöver inte leta jag har med redan hittat min drömkille!!!!!!(Oboy6)De säger jag inte för att han skrev de utan de menar jag!! Älskar dig Jens!!
Aww! You two! Ni måste ju vara de typ sööööötaste här på garaget hihihi!
Älskar min flickvän men är hon min drömtjej .... nja inte direkt drömtjejen man hade va riktigt smal stora pattar nice ass och rik smart sexy men lite smått virgin ändå.
Men kan säga att jag aldrig skulle byta ut henne mot en sådan plast bimbo
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!