haha kul tråd.. men jag håller med Razvan.. Jenna Jameson! Hon eller Heather Brooke!
Jenna jameson?? skojar du lr? Jag skulle då inte vilja va med nån som legat med så många som hon gjort!! Nä under 5 st ska min drömtjej ha haft innan mig! men det är väl tyvärr en omöjlighet nuförtiden med alla lösaktiga människor(killar och tjejer)! Lite fakta: Helt från topic men iaf, Genomsnittet för hur många Kvinnor och killar haft är: kvinnor 5 st killar 7 st Lite annan fakta: klamydia har ökat med 30 procent i landet senste året! 500 procent i dalarna!! Använd kondom för helvete, kostar väl inte allt för mycket!!!
Jag måste ha en blond tjej, har bara varit ihop med brunetter tidigare, någon av dem färgade håret blont men det räknas inte, måste ha en äkta ska vara singel tills dess.
Alltså grabbar, har ni aldrig sett Jessica Alba? Snyggast i världen!
Fast, hm, ja nu är jag ju tös så haha. Drömkillen vet jag inte hur jag vill han ska se ut, men självklart ska man vara attraherad, annars funkar det inte. Men okej, måste jag nämna någon så skulle det vara James Lafferty (Spelar bl a Nathan Scott i One three hill, men gillar man blonda killar så är Chad Michael Murray inte helt fel heller) Sen ska vi passa ihop; något intresse gemensamt, humor och framtidsplaner. (Egentligen bör man kanske nämna pojkvännen här?? Hehe..?) Jaja
"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Jag kan svara då iaf ha samma intresse som en själv,trogen,ärlig,snäll,omtänksam,vara äldre än en själv är ett stort + så man slipper en omogen fjortis, vara sig själv oavsett situation,stötta mig och ge mig kärlek utseendemässigt då? jadu,så länge hon håller detta andra och ser bra ut enligt mig så kan man inte säga exakt hur hon ska se ut!!
vill att tjejen ska ha den personligheten och hon ska se ut som elin grindemyr
Jag kan svara då iaf ha samma intresse som en själv,trogen,ärlig,snäll,omtänksam,vara äldre än en själv är ett stort + så man slipper en omogen fjortis, vara sig själv oavsett situation,stötta mig och ge mig kärlek utseendemässigt då? jadu,så länge hon håller detta andra och ser bra ut enligt mig så kan man inte säga exakt hur hon ska se ut!!
vill att tjejen ska ha den personligheten och hon ska se ut som elin grindemyr
Har redan hittat min drömtjej. Helt underbar och har nästan exakt samma intressen. Älskar dig Niina!
naww tack älskling!
Vi är perfect match<3 delar samma intressen, humor, han är underbart bäst JA allt ! Behöver inte leta jag har med redan hittat min drömkille!!!!!!(Oboy6)De säger jag inte för att han skrev de utan de menar jag!! Älskar dig Jens!!
Har redan hittat min drömtjej. Helt underbar och har nästan exakt samma intressen. Älskar dig Niina!
naww tack älskling!
Vi är perfect match<3 delar samma intressen, humor, han är underbart bäst JA allt ! Behöver inte leta jag har med redan hittat min drömkille!!!!!!(Oboy6)De säger jag inte för att han skrev de utan de menar jag!! Älskar dig Jens!!
Aww! You two! Ni måste ju vara de typ sööööötaste här på garaget hihihi!