2562
Sök

"Drömtjej""

266 Inlägg
16 april 2007
master_lars skrev:
nicke_b2 skrev:
Masaru skrev:
haha kul tråd..  men jag håller med Razvan.. Jenna Jameson! Hon eller Heather Brooke!

Jenna jameson?? skojar du lr? Jag skulle då inte vilja va med nån som legat med så många som hon gjort!! Nä under 5 st ska min drömtjej ha haft innan mig! men det är väl tyvärr en omöjlighet nuförtiden med alla lösaktiga människor(killar och tjejer)!
Lite fakta: Helt från topic men iaf,
Genomsnittet för hur många Kvinnor och killar haft är:
kvinnor 5 st
killar 7 st
Lite annan fakta: klamydia har ökat med 30 procent i landet senste året!
500 procent i dalarna!!big_smile
Använd kondom för helvete, kostar väl inte allt för mycket!!!

mvh niclas

Äter du pinnglass med papperet på också?

No oh no! varför skulle jag göra det??
mvh jag

Frida_
16 april 2007
TSQ skrev:
Bara hon förstår mig å har stora bröst

Provat handla på postorder från ryssland? wink

2 751 Inlägg
16 april 2007
Frida_ skrev:
TSQ skrev:
Bara hon förstår mig å har stora bröst

Provat handla på postorder från ryssland? wink

hahahaahaaa

Who Djaa bless no man curse

17 Inlägg
16 april 2007
bögtråd

Bobo
16 april 2007
Jag måste ha en blond tjej, har bara varit ihop med brunetter tidigare, någon av dem färgade håret blont men det räknas inte, måste ha en äkta ska vara singel tills dess.

409 Inlägg
16 april 2007
brittany murphy eller brittany snow. gärna båda smile

12 086 Inlägg
18 april 2007
Blond, lång och stora bröst och ingen benget!

12 086 Inlägg
18 april 2007
940R skrev:
Jenna Haze

Hon är ju superäcklig.. ska jag toppa porrskådisar blire Stacy Silver!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
18 april 2007
Masaru skrev:
haha kul tråd..  men jag håller med Razvan.. Jenna Jameson! Hon eller Heather Brooke!

Haha, har du ens sett hur Jenna ser ut nuförtiden? lol

Sjukt smal hmm
(Förr / nu)
http://img.aftonbladet.se/noje/0704/10/jenna438.jpg

Kolla här också:
http://www.celebsizzle.com/front/show/154
yikesyikesyikesyikesyikes
Senast redigerat av FL3JM (18 april 2007)

Maizer
18 april 2007
broken_wings87 skrev:
Alltså grabbar, har ni aldrig sett Jessica Alba? Snyggast i världen! tongue

Fast, hm, ja nu är jag ju tös så haha. Drömkillen vet jag inte hur jag vill han ska se ut, men självklart ska man vara attraherad, annars funkar det inte. Men okej, måste jag nämna någon så skulle det vara James Lafferty (Spelar bl a Nathan Scott i One three hill, men gillar man blonda killar så är Chad Michael Murray inte helt fel heller) Sen ska vi passa ihop; något intresse gemensamt, humor och framtidsplaner. (Egentligen bör man kanske nämna pojkvännen här?? Hehe..?) Jaja smile

Jag tror inte du sett mig, här är jag.

big_smile

72 Inlägg
18 april 2007
Hallå grabbar, inga porr skådisar, dom är ju blää.... smile...  Jessica Alba, Adriana Lima, Brooke Burke...

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...

Fritids-designer
293 Inlägg
20 april 2007

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

Tyskstükare!
225 Inlägg
20 april 2007
Har redan min drömtjej wink

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
21 april 2007
terazzi skrev:
Jag kan svara då iaf big_smile
ha samma intresse som en själv,trogen,ärlig,snäll,omtänksam,vara äldre än en själv är ett stort + så man slipper en omogen fjortis, vara sig själv oavsett situation,stötta mig och ge mig kärlek smile utseendemässigt då? jadu,så länge hon håller detta andra och ser bra ut enligt mig så kan man inte säga exakt hur hon ska se ut!!

vill att tjejen ska ha den personligheten och hon ska se ut som elin grindemyr big_smile

http://www.hollywood-celebrity-pictures … emyr-1.JPG

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

455 Inlägg
27 juli 2007
_night_stalker_ skrev:
terazzi skrev:
Jag kan svara då iaf big_smile
ha samma intresse som en själv,trogen,ärlig,snäll,omtänksam,vara äldre än en själv är ett stort + så man slipper en omogen fjortis, vara sig själv oavsett situation,stötta mig och ge mig kärlek smile utseendemässigt då? jadu,så länge hon håller detta andra och ser bra ut enligt mig så kan man inte säga exakt hur hon ska se ut!!

vill att tjejen ska ha den personligheten och hon ska se ut som elin grindemyr big_smile

http://www.hollywood-celebrity-pictures … emyr-1.JPG

Hon är riktigt söt! smile

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
27 juli 2007
har redan min dröm tjej, kan inte ha någon bättre än hon big_smile

455 Inlägg
27 juli 2007
Oboy6 skrev:
Har redan hittat min drömtjej. Helt underbar och har nästan exakt samma intressen. Älskar dig Niina!

big_smilebig_smilesmilesmile naww tack älskling!

Vi är perfect match<3  delar samma intressen, humor, han är underbart bäst big_smile JA allt ! Behöver inte leta  jag har med redan hittat min drömkille!!!!!!(Oboy6)De säger jag inte för att han skrev de utan de menar jag!!
Älskar dig Jens!!
Senast redigerat av Car_Babe (27 juli 2007)

Maizer
27 juli 2007
Car_Babe skrev:
Oboy6 skrev:
Har redan hittat min drömtjej. Helt underbar och har nästan exakt samma intressen. Älskar dig Niina!

big_smilebig_smilesmilesmile naww tack älskling!

Vi är perfect match<3  delar samma intressen, humor, han är underbart bäst big_smile JA allt ! Behöver inte leta  jag har med redan hittat min drömkille!!!!!!(Oboy6)De säger jag inte för att han skrev de utan de menar jag!!
Älskar dig Jens!!

Aww! You two! Ni måste ju vara de typ sööööötaste här på garaget hihihi!

349 Inlägg
27 juli 2007
Tycker personligen det ar omojligt att peka ut en speciell person sa dar. men om man maste valja nating sa ar det till 100% en japansk tjej. tongue

Sök