Update!!Det var ett tag sen man updaterade, men tro inte man legat på latsidan. Jag har jobbat och jobbat så man kan få ihop lite pengar till pärlan.
Har även lackat om båda skärmarna och bakluckan där de enda skavankerna var på bilen.
Började med bakluckan. Här har jag demonterat allt så jag hade hela luckan fri för att komma ner på ljupet. somtur var så var det inte lika dåligt som jag trodde utan luckan var riktigt fin.
Sen tog jag mig an skärmarna där den lilla rosten fanns slipade ner och upptäkte att all rost var endast ytrost.
Allt är grundat och nu väntade en slutslipning innan lack.
Slipat och klart, nu väntar boxen:)
Precis utkommen ur boxen.
Passade på att byta ut framlycktan då den andra byttes ut strax innan efter ett möte med en gren:P Lite skillnad på färg.
Och det slutliga resultaten. Det som väntar nu är ett addon-paket en sänkning och ett par fina fäljar. Skulle vilja ha ett par polaris för att toppa av, så om någon har till salu säg till mig då:)
Frontläppen ska bytas då denna är sprucken efter att morsan körde in i en stenkant då bilen var istortsett ny och brydde sig inte om att reparera. Har en ny liggandes som ska fixas så småning om. Har även hunnit med en total rekond för att få glans på den resterande lacken.
Allt för denna gång.
// Mattias