3255
Sök

Saab 9000 "Soffan"!

Fattig
56 Inlägg
16 april 2007
Trådstartare
Nu har jag snart gjort färdigt soffan som är baserad på en Saab 9000 bakände. Den är lackerad med blanksvart färg och har signal-gula flames. Har bilder på en annan dator som jag kommer åt i slutet på månaden, lägger ut bilderna då.

Åh nej, rost!!! AHHHHHHH!!!

Bartender
263 Inlägg
25 maj 2007
å vart är bilderna ??

//
Hpnotiq

med lem
1 925 Inlägg
25 maj 2007
precis, vart är bilderna ?

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

Barn med smak av turbo
10 Inlägg
25 maj 2007
Kommer nästa månad...

Bartender
263 Inlägg
25 maj 2007
låter bra d smile

//
Hpnotiq

Fattig
56 Inlägg
25 juni 2007
Trådstartare
Såja! Nu har jag äntligen lyckats fiska fram en bild! Skolan har rensat datorerna så dom andra bilderna ligger inte där dom ska! Men här har ni iaf hur den såg ut när jag precis hade lackerat den!http://www.garaget.org/gallery/archive/50321/19785/50321-105689.jpg

65 Inlägg
25 juni 2007
Det där Blir nog tufft när de är klart!

Fattig
56 Inlägg
13 augusti 2007
Trådstartare
Jag är ledsen att behöva säga detta men detta projektet är avslutat!
Jag har jobbat och slitit med denna soffa på varje rast och håla och ledig stund jag har haft i skolan men jag får ingen uppskattning för det!
Folk repar lacken, skär i sätena, slår på den med tillhyggen etc. etc. så jag har tröttnat!

Tyvärr gott folk!

439 Inlägg
13 augusti 2007
GrexeR skrev:
Jag har jobbat och slitit med denna soffa på varje rast och håla och ledig stund jag har haft i skolan men jag får ingen uppskattning för det!
Folk repar lacken, skär i sätena, slår på den med tillhyggen etc. etc. så jag har tröttnat!

Tyvärr gott folk!

låter precis som när man gick där själv...

old,low and slow....

Fattig
56 Inlägg
12 november 2007
Trådstartare
nosferato skrev:
GrexeR skrev:

Tyvärr gott folk!

låter precis som när man gick där själv...

Jasså? Har du gått på UVS?

1 436 Inlägg
12 november 2007
Låter som en vanlig dag på fp?

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Sök