4298
Sök

Teres- BMW 330 e46--

1 019 Inlägg
30 september 2007
Grattis till FörstaPriset Teres smile Välförtjänt! smile
Nu vill vi se en lika snygg 325a till nästa sommar också wink

Mvh/Davve
Senast redigerat av Davv3 (30 september 2007)

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

175 Inlägg
30 september 2007
Trådstartare
Davv3 skrev:
Grattis till FörstaPriset Teres smile Välförtjänt! smile

Mvh/Davve

Jag vart väldigt shockad måste jag erkänna. Hade inte räknat med nå pris alls. Och Grattis själv till andra platsen smile

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
30 september 2007
Grattis och Lycka till med  Vintermeckandet

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

175 Inlägg
2 oktober 2007
Trådstartare
Davv3 skrev:
Nu vill vi se en lika snygg 325a till nästa sommar också wink

Mvh/Davve

Ja om ekonmin tillåter så blir det så wink jag tror faktist 325an bli bättre, eftersom jag vågar göra lite mer med den...

Mvh

175 Inlägg
2 oktober 2007
Trådstartare
KottenV70r skrev:
Grattis och Lycka till med  Vintermeckandet

Tackar så mycket...

-Brandt-
21 november 2007
Har suttit o lusläst igenom hela tråden nu. Måste säga snyggt jobbat. Blev ju riktigt snyggt med fälgarna, aningen bredare kant hade ju inte gjort ont, men men.

O sen som sagt e det ju riktigt coolt med tjejer som har ett genuint bilintresse och inte minst skruvar själv också. Personligen känner inte jag nån sån tjej, synd. Men iallafall, snyggt jobbat med bilen. Tummen upp. cool

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
21 november 2007
Kul att det blev så bra smile Grattis till priserna!

1 417 Inlägg
21 november 2007
har du några bilder från dagens skick? :S

175 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
Holme skrev:
har du några bilder från dagens skick? :S

Det är lungt holme tongue Den rullar in på joon´s lack & motorsport i jan..  Jörgen är en klippa och fixade med försäkringbolaget så jag får lämna bilen där. Tur i oturen.

Nu kanske i alla undra varför holme skrivit så där ..

Nu ska jag berätta för er.
En lokal buss har skrapa front, fälg och framskärm på vänster sida.mad
när bilen stod parekard ute på gatan..  så jag har varit i kontat med bussbolaget och vissat upp den gula & röda färgensom bussen lämnat efter sig. Och bussbolaget har skrivit på skadeanmälan.  så jag ska få en ny fälg, samt front och skärm lackade. måndas var en pina eftersom tryghansa vägar och lämna bort sina jobb.  och jag ville verkligen inte lämna bilen till bil skadecneter för dom var så otrevliga.  Så jag ringde min lackare jörgen som lackade hela bilen och berättade hur det låg till.  Jag vet inte hur han gjorde men tryg hansa låter han göra jobbet big_smile Att han ens tog på sig och ringa och prata med försäkringsbolaget. Han är verkligen guld värld i mina ögon..

175 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
-Brandt- skrev:
Har suttit o lusläst igenom hela tråden nu. Måste säga snyggt jobbat. Blev ju riktigt snyggt med fälgarna, aningen bredare kant hade ju inte gjort ont, men men.

O sen som sagt e det ju riktigt coolt med tjejer som har ett genuint bilintresse och inte minst skruvar själv också. Personligen känner inte jag nån sån tjej, synd. Men iallafall, snyggt jobbat med bilen. Tummen upp. cool

Tackar & bockar
visst hade kanten kunnat varit fetar, det håller jag med om smile   Men jag är så nöjd med fälgarna i övrig. så jag jag kan leva med att kanten inte är jätte bred..
Hoppas du tittar in fler gånger i min tråd. Tanken är väl att det ska hända lite saker i vinter wink

Mvh

J-P-R skrev:
Kul att det blev så bra smile Grattis till priserna!

Tack så mycket

Jag är väligt nöjd med resultatet. Men lite små saker  ska tillkomma wink

Mvh
Senast redigerat av Teres (22 november 2007)

1337
1 343 Inlägg
22 november 2007
Dum fråga kanske, men är inte den bmw precis som den var från fabrik bortsett från fälgarna?
Jag är inte så hemma på bmw så om någon skulle kunna knuffa mig i rätt riktning?
Tack

I'm not a fighter, I'm a lover!

175 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
nja de är den väl inte .. jag valde samma färg på lacken. Men vi har lagt mer klarlack i omgångar. För orginal är det knappt nå lack och klarlack överhuvtaget..  sen är blinkers bytta. njurarna är lackade svarta, ögonlock . annan front lackade lister runt om annat avgasystem. sen är även orginal sidkjolarna midifierade.. kommer bilder på det.. Jag gillar stilrent som är nästan intill orginal med det lilla extra.

Orginal
http://www.garaget.org/archive/23334/31628/31628-291742.jpg

I dag
http://www.garaget.org/archive/23334/31628/31628-597517.jpg

Nille_del_Mar skrev:
Dum fråga kanske, men är inte den bmw precis som den var från fabrik bortsett från fälgarna?
Jag är inte så hemma på bmw så om någon skulle kunna knuffa mig i rätt riktning?
Tack
Senast redigerat av Teres (22 november 2007)

75 Inlägg
22 november 2007
Tycker den fortfarande ser ganska hög ut...
Har en sänksats till salu;)
Använd 3 månader i somras.
Bilderna på min bil är med den satsen if intresse finns.
Bilen kommer se mycket fetare ut och det är ett + på utställningar=)
Lycka till medpärlan iaf!!!
MVH Henrik

175 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
Tack men nej tack. sen tycker jag din lutade för mycket bakåt på flera av bilderna och så vill jag ej ha det

Blir en Höjd & Dämp justerbar sats från Bilstein när jag får råd wink

Wetterstrand skrev:
Tycker den fortfarande ser ganska hög ut...
Har en sänksats till salu;)
Använd 3 månader i somras.
Bilderna på min bil är med den satsen if intresse finns.
Bilen kommer se mycket fetare ut och det är ett + på utställningar=)
Lycka till medpärlan iaf!!!
MVH Henrik

75 Inlägg
22 november 2007
Möjligt att bilderna ljuger lite då för att bilen lutade tvärt om mycket framåt kan jag lova!!!

Men jag förstår att du vill satsa på coilovers, det är ju det bästa eg!!
Lycka till än en gång!!!

175 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
så nu var äntligen sommaren här igen smile  och dax för lite uppdatering på läget

330in har nu fått en vinge. Tog sin lilla tid innan jag hittade en som passade bilens former och linjer.

Har bytt till nya länkar fram samt nya Powerflex länkarmsbussningar. Så jag tänkte även passa på och byta styrlederna. så allt är fräscht inför konköringarna i sommar.

Sen har jag även fått framrutan bytt. så nu jäklar är det bra skit framåt smile)

Har även nått som jag ska hämtas hos lackaren på onsdag smile  Det får ni se när allt är monterat wink

https://www1.garaget.org/events/archive/2008-05-24_GasaMK_Summermeet/1/DSC_2985.JPG
GasaMK Summermeet #1 (2008-05-24)

175 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
Vart ett besök i går i Uppsala på Streetcarsfest Tour.

330in vart Best  Female Ride..  Ojj ojj vad jag är lycklig nu big_smile

Och jag är verkligen nöjd med mina nya speglar . Tack Ebby på Alutech som övertalade mig. Samt Peter på gästrtike lack på volvo i sandviken som ställde upp och lackade dom i sista minuten big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17293/367556_5ng4ib.jpg
Foto : http://www.garaget.org/2002tii

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17293/367365_jf8e33.jpg
Foto: http://www.garaget.org/2002tii

78 Inlägg
8 juni 2008
Gratttis! Riktigt snygg! smile

175 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
330beamer skrev:
Gratttis! Riktigt snygg! smile

Tackar så mycket big_smile

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
8 juni 2008
Men...Var det SCF i uppsala igår? Jag var ju där och handlade bil, kunde ju ha kikat förbi då haha.

Ser mycket bra ut Teres, måste kolla in den extra mycket i sommar, den var ju fin redan förra sommaren smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök