I kväll efter 17.00 får jag äntligen hämta mina nya baklysen som kommer till posten då.. Så i kväll blir det till och motera dom. Är ni rikigt snälla så kanske nu får en tjuvtitt innan elmia
Fan det märkas att man inte är inne i den här delen av garaget så där jätteofta.. Skaffat sig en projekttråd har hon ju gjort medans man tittade bort!
Ser ju jäkligt bra ut det här! Keep up the good work!
Du är bara lite sen och hitta den har haft den enda sen 2006. Dock tycker inte folk den är speciellt intressant verkar det som så jag måste erkänn att jag varit dålig och uppdatera
Lär ta och ligga i så den blir klar till Elmia .. Då får du komma och inspektera det hela
Fan det märkas att man inte är inne i den här delen av garaget så där jätteofta.. Skaffat sig en projekttråd har hon ju gjort medans man tittade bort!
Ser ju jäkligt bra ut det här! Keep up the good work!
Du är bara lite sen och hitta den har haft den enda sen 2006. Dock tycker inte folk den är speciellt intressant verkar det som så jag måste erkänn att jag varit dålig och uppdatera
Lär ta och ligga i så den blir klar till Elmia .. Då får du komma och inspektera det hela
Klart man kommer förbi en sväng på elmia!
Bara och komma förbi och snacka lite skit Bilen kommer stå i a hallen .. Me vi lär nog stöta på varandra under inflyttingen oxå..