har funderat på att lacka bromsoken guld och byta till guld målade galler. Sen kommer det nog bli mer guld detaljer. kanske även instrument panelen. Tror ni det kommer se bra ut eller har ni nån bättre idé. Om nån kan photoshoppa så får ni gärna göra det
lägger in en länk till bilen så ni kan se hur den ser ut.
Jag tror det blir finare om du tar silver istället eftersom dina fälgar är det och lite andra grejer, blir inte så fint enligt mig om man mixar silver och guld, men alla har sin egen smak det är bara vad jag tycker lycka till!!
Instämmer med Glavonja.. jag tycker du ska köra på silver. Vad det gäller bromsoken hade jag nog lackat dem antingen blå eller röda. Det är min åsikt som du frågade efter. Men det är din bil . gör det som du tycker blir snyggast. Lycka till
Jag tror det blir finare om du tar silver istället eftersom dina fälgar är det och lite andra grejer, blir inte så fint enligt mig om man mixar silver och guld, men alla har sin egen smak det är bara vad jag tycker lycka till!!
Ingen som är bra på photoshoppa som kan prova lite olika färger på gallren? guld, silver, svart kanske nån annan färg också. Skulle va jätte shysst....
Blev svarta ok, blev riktigt bra. Passade väldigt bra med green stuff beläggen som jag satte fram Ska sätta in en bild så fort jag får tillbaka kameran som en polare har lånat