2538
Sök

Brud Fenomen!!

StylingFreak
220 Inlägg
18 april 2007
Trådstartare
Är det sommar på G??
Ser mer och mer bilbilder med lättklädda tjejer på.
Visst är det en fröjd för ögat men kom igen..
Känns som om man inte ska behöva göra så för att få mer kommentarer.. fixa bilen i stället och ha tjejen brevid dig i bilen..

styling or tuning?

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
18 april 2007
Så rätt så det du säger wink Hellre tjejen i passagerar sätet i en fin bil wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Maizer
18 april 2007
Det är ganska många som efterfrågat mig på huven under elmia mässor etc.. Men det skulle bara dra dit alldeles för mycket tjejer.. sad

Yrkesförare
1 073 Inlägg
18 april 2007
Hellre tjejen i baksätet...

72 Inlägg
18 april 2007
sk8kungenapa skrev:
Är det sommar på G??
Känns som om man inte ska behöva göra så för att få mer kommentarer.. fixa bilen i stället och ha tjejen brevid dig i bilen..

Att de fanns killar som tänker som du!!... Faktiskt lite trevligt å höra...

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
18 april 2007
sk8kungenapa skrev:
Är det sommar på G??

Hm, är inte riktigt med på vem du riktar kommentaren till. Brudar som agerar posers, eller eventuella pojkvänner som flashar sina respektive tjejer för att piffa upp en tråkig bilbild? cool

Jag bryr mig i och för sig inte, hela grejen är rätt menlös i bägge fallen. Folk som verkligen vill vara objekt får väl vara det, det är deras problem.

Maizer
18 april 2007
Det jag inte förstår mig på är pojkvännerna som flashar upp sina flickvänner, hur kul är det att kåta tonårspojkar sitter o runkar till ens flickvän på bilder från elmia? yikes big_smile

SOS-Racing
514 Inlägg
18 april 2007
Håller med, vafan, vill man kolla på en bil ska det inte stå en tjej i vägen. Halvnaket eller helnaket, man vill väl inte ha snigelspår på bilen heller.
Vill man knäppa lättklädda foton på sin sambo så kan man göra det i andra miljöer och behålla korten för sig själv.

Busdriver
389 Inlägg
18 april 2007
Jupp. förbjud skiten, jag har stört mig på detta bra länge!

1 231 Inlägg
18 april 2007
Tss.. klart ni gillar det tongue

Sitta och klaga över att det är för många lättklädda damer... var är det för fel på er? smile
Senast redigerat av Lone Star (18 april 2007)

Mitt projekt: Evo III

Maizer
18 april 2007
Lone Star skrev:

Sitta och klaga över att det är för många lättklädda damer... var är det för fel på er? smile

Kan inte annat än hålla med.  Vart har ni kuken grabbar?

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
18 april 2007
*tsss* hahaha
Ni är för roliga, vill ngn ha en lättkläd bild får de väl ha de..
Fast personligen skulle de va kul me några schyssta killar vid bilarna som omväxling wink

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

2 594 Inlägg
18 april 2007
Eliza skrev:
*tsss* hahaha
Ni är för roliga, vill ngn ha en lättkläd bild får de väl ha de..
Fast personligen skulle de va kul me några schyssta killar vid bilarna som omväxling wink

hehe ja jag får vell ta och fota mig me bilen då så du har nått å kolla på eliza tongue

2 123 Inlägg
18 april 2007
Maizer skrev:
Lone Star skrev:

Vem gillar inte lätt klädda damer liksom, jag brukar ju iofs ha maizer på huven wink

Maizer
18 april 2007
Maizer skrev:
Det är ganska många som efterfrågat mig på huven under elmia mässor etc.. Men det skulle bara dra dit alldeles för mycket tjejer.. sad

Fredrik.Gustavsson skrev:
Maizer skrev:
Lone Star skrev:

Vem gillar inte lätt klädda damer liksom, jag brukar ju iofs ha maizer på huven wink

Det var inte meningen att du skulle säga det, nu kommer alla jag nekat bli arga!! wink

125 Inlägg
18 april 2007
men kan juh säga så här, Tjejer e fina o kolla på visst men om man går på tex Elmia så kanske man kan få göra det utan att det ska vara massa annat som lockar på uppmärksamheten istället för bilarna och sen, är det bilägare som har så taskigt förtroende på vad det är dom skapat så att dom måste ta till ett "försäljningsknep" ?

jag förstår mig på de som störsig på detta verkligen, men å andra sidan tycker jag det är kul på sätt o vis, allt man gillar i samma monter big_smile

men jag säger bara det, om jag vill se nakna/halvnakna brudar kan jag gå någon annanstans än på BILutställningar.

Busdriver
389 Inlägg
18 april 2007
brudar är det inge fel på, men på ett bilforum vill jag se bilar. och det drar oförtjänad uppmärksamhet till de bilar som har brudar omkring sig, tjyvknep, röstfiske om man så vill. jag säger, inga bilder på annat än bilar här på garaget.org
Senast redigerat av Edman (18 april 2007)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
18 april 2007
Man kan alltid lägga dom bilderna i ens galleri istället för tillsammans med bilbilderna.

7 Inlägg
18 april 2007
Jag KAN inte ens ta en bild på min bil och tjejen samtidigt. Hon skäms av att vara i närheten av den... Jag med faktiskt...

3 627 Inlägg
18 april 2007
Klart att man inte ska ha en tjej som posar på/mot bilen, hon kan ju förfan repa lacken tongue Och det förlåter man sig då fan inte för hmm Då hade man önskat att man tänkt smart som resten i denna tråd tongue

Och om du absolut ska ha nån som posar på/mot bilen.. gör det själv wink Ta på dig ett par tajta leopard stringkallingar å känn förnedringen välla över dig ^^

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Sök