Inte för att vara sån, men om en sak inte blir stulen, hur blir det då hittegods??
det går faktiskt tappa bort saker... plånböcker, cyklar, o säkert bilar med! man vet aldrig med folk
jaa precis man kan faktiskt tappa bort saker.. jag lyckades supa bort en cyckel en gång hehe och de finns säkert fler som supit bort saker .. det finns ju många sätt att tappa bort saker på
men till topic, gå till snuten och berätta, så kan dom ju kolla om dom är stulen och åka dit och kolla
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
Inte för att vara sån, men om en sak inte blir stulen, hur blir det då hittegods??
det går faktiskt tappa bort saker... plånböcker, cyklar, o säkert bilar med! man vet aldrig med folk
En polare söp bort sin bil en gång... fick för sig att fylleköra lite.. sen nästa dag så var den spårlöst borta.. dom hittade den iofs dan efter.. på en parkering en bit från stället festen var på.. haha..
Dricker man o kör så kanske man får skylla sig själv en aning..
En polare söp bort sin bil en gång... fick för sig att fylleköra lite.. sen nästa dag så var den spårlöst borta.. dom hittade den iofs dan efter.. på en parkering en bit från stället festen var på.. haha..
Dricker man o kör så kanske man får skylla sig själv en aning..