2563
Sök

sportluftfilter till golf4 gti!

5 Inlägg
24 april 2007
Trådstartare
Hur verkar det med sportluftfilter förstör det LMM? Blir det något pyss ljud om man byter till det?smile

*GULAN*
647 Inlägg
25 april 2007
Pys ljudet kommer ut genom sportfilteret om det är öppet då.
För eller senare så pajar den din Lmm. Vissa kanske har klarat sig längre och vissa kortare.

Så rekommenderas ej enligt mig.

Snygg bil för övrigt.
Senast redigerat av mr_persiano (25 april 2007)

Kettunen
25 april 2007
Skaffa fake dumpventil istället

*GULAN*
647 Inlägg
25 april 2007
Kettunen skrev:
Skaffa fake dumpventil istället

Förstör inte den också ifall det är öppen dump. Har för mig detta. Tror den kan paja katten eller om det är turbon eller liknande.
Inte bra det heller vad jag hört.

Kettunen
25 april 2007
Joo det stämmer. Den sliter på katten, Men det märks knappt av. Det tar så lång tid innan nått händer så kattens livlägnd är då nästan slut endå.

*GULAN*
647 Inlägg
25 april 2007
Kettunen skrev:
Joo det stämmer. Den sliter på katten, Men det märks knappt av. Det tar så lång tid innan nått händer så kattens livlägnd är då nästan slut endå.

Hehe...där ser man....Då kanske jag borde också skaffa mig ett liknande.
Men dom jag chippa bilen hos rekommendera inte detta.

Kettunen
25 april 2007
Nee det är inte att rekommendera om man inte har pengarna att slänga upp sen när det väl gäller.
Men om man har råd så kör på wink

1 813 Inlägg
25 april 2007
varför inte sportfilter å dump...  säg något som INTE sliter på en motor??!!
spelar ingen roll om du har bilen helt orginal lr trimad.. bilarna kan hålla lika länge ändå..
lmm går sönder finns å köpa en ny på en skrot lr ny.. allt kan gå sönder... min granne kör en golf iv gti å den pyser rätt gott genom luftfiltret... snakca med honom om du e sugen?  gabrysiak heter han här på garaget

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 april 2007
Sålänge du sköter filtret så fungerar det bra. Återcirculerande dump är att rekomendera på VAG:s motorer smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök