Efter att ha levt med samma kvinna i 18 år, får ni se detta som ett ironiskt inlägg. Inläggets text är godkänd av sambon.
Första bilen repades upp på innerkurva, bilen har blivit uppbackad på slipers med dragkroken så hjulen släppt från backen osv. Det var en Opel Rekord Automat. Hon och hennes kompis. Röd bil.
Andra bilen var helt ostylad Volvo 142 men med bondtrimmad motor av mig (kam, kolvar, wunderbaum). Jag vet inte HUR många gånger vi blev stoppade av polisen för att hon vikt in nummerplåten i snödrivor. Vit bil.
Tredje bilen blev en Opel Corsa, ända tills vi fick plåten inbucklad av grannens bil och den blev skrot. Röd bil.
Fjärde bilen blev en Opel Rekord, som klarade sig riktigt bra ända tills hon åkte för snabbt i en fartbula och lyckades slå av tre (!) dämpare och lossa oljetråget. Vit bil.
Femte bilen blev en Opel Rekord det med, som blev påkörd av besiktningsgubbe i besiktningskön (!) (En vän har dock spöat det med att ha blivit påbackad av polisbil igår) I alla fall röd bil.
Sjätte bilen blev en Opel Omega, som hängde med ända tills jag smällde den. Rekomenderas starkt för att överleva frontalkrockar... Inte mitt fel. Har fortfarande men i en fot som fick ett brutet ben som resulterade i 8 veckor gips. Silverfärgad bil.
Sjunde blev en Volvo 745 i "mint condition" som nån jävel knölade till i sommar med att inte kunna parkera så försäkringsbolaget löste in den för det skulle kosta för mycket att reparera SIPS balkarna. Polisen trodde inte sina ögon när dom såg skadorna och flisorna efter backspegel som låg i parkeringsfickan.
Åttonde bil - Sintran som generellt drar mindre än 745'an vid blandad körning trots större motor.... Peppar Peppar Ta I Trä, Än har den inte blivit sned....
Nej ironiskt nog är Opel Sintra den första bil hon kan ha koll på hur och var bilens sidor är. Dessutom har hon fått massor med huvudvridningar. Hon är nöjd, Jag är nöjd. Hon har lärt sig backning med sidospeglar i veckan för dom gräver fjärrvärme här.
Senast redigerat av Xtal (8 september 2005)