Din poäng: 203 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Din poäng: 136 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock.
Din poäng: 201 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Din poäng: 216 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Coolt
Fick 206 först när jag tolka raptävling som rap tävling alltså.. yo yo skit. när jag sedan ändrat mitt svar till det som det ska vara alltså burrpburrp så vart det 216
Var bara tvungen då en tidigare sa att han inte fyllt 20 bast än.
Din poäng: 216 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Din poäng: 130 Du börjar bli en ung man, men mer hår på kroppen behövs innan du kan kalla dig för en man! Ibland händer det att du tycker att blommor är fina, trots allt. Du börjar närma dig dock.