Din poäng: 231 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Din poäng: 231 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Din poäng: 201 Du är så manlig att de flesta männen framstår som pojkar i din närhet. Din manlighet är robust, och dina armhålor är svettiga. En förebild äro Ni.
Du är en pojke som har fått sitt första fjun. Men det gör dig dessvärre inte manlig.
Härligt, nu slipper jag pressen att leva upp till något jag inte är. Det är underbart! En liten pojke är jag, och hoppas så förbli till jag trillar pinn.
Fantastiskt manliga människor som rör sig här på Garaget, haha! De flesta ligger ju närmre dubbelt så högt som medel på de som tagit testet, det kan bero på fusk, eller att männen helt enkelt samlas här
when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...