3107
Sök

Är diskanten rykt?

Avstängd
84 Inlägg
6 maj 2007
handla på BRL de hade jag gjort dom har en mycket kunnigare personal och är mycket trevligare och säljgladare och de dom säjer det vet dom vad dom säjer i alla fall om man jämför med mds

83 Inlägg
6 maj 2007
på BRL i norrköping är dom sjukt trevliga! har inte fått något bra intryck av MDS när jag var där (i linköping). Jag kom till BRL 5 minuter innan stäängningsdags och va därifrån 40 minuter efter. "Inga problem" sa dom när jag vandra därifrån med ett nytt framsystem från JBL och en ny Alpine spelare. Det kallar jag att sätta kunden i centrum.
Creds till dom!

424 Inlägg
6 maj 2007
Trådstartare
Jo, dom e säkert trevliga! Hade en kompis som jobbade på  BRL i Kungens Kurva (dvs Sthlm)

Tror inte felet ligger i attityden hos MDS-personalen utan snarare brist på intern utblidning "bemötande", "konflikthantering" etc.. el dylikt!

För dom på Södermalm & Hägersten (Sthlm) som jag har haft kontakt med ett flertal gånger är grymt trevliga! Tror de brister pga att dom får för sej att alla vet vad billjud är och allt omkring det!

Dom ser de nog som att billjud är en självklarhet i mänsklighetens existens.. smile

Beats me.. hmm
Senast redigerat av LiNx (6 maj 2007)

Sök