Tjena min klocka har börjat att krångla efter jag plockade ur stereon. varje gång jag startar bilen så blinkar den 00:00 och man måste ställa om den, men när man ställt om den fungerar den perfekt enda tills man stänger av bilen. väntar man ungefär 10 min så "fungerar" den nästan enda felet är att tiden stannade när man stängde av bilen, väntar man längre så blinkar den 00:00 igen.
några tips på vad det kan vara innan jag börjar riva hela elsystemet?
känner igen de där problemet... det är en kabel som går sitter i samma kabelstam somgår till spelaren den ska bara kopplas ihop med konstantströmmen.. de ja gjorde de på va en camry.. idiot el på den bilen..
känner igen de där problemet... det är en kabel som går sitter i samma kabelstam somgår till spelaren den ska bara kopplas ihop med konstantströmmen.. de ja gjorde de på va en camry.. idiot el på den bilen..
det kan nog stämma det, ska kolla upp det. slutade ju fungera när jag kopplade ur stereon. kanske åkte ur någon kabel som inte skulle åka ur
hittade felet. efter jag hade kollat upp varenda kabel bakom panelen så fick jag för mig att kolla säkringarna, jo visst var det en som hade brunnit. bara å byta den sen fungerade det igen
måste ju e helt enkelt vara att den inte på konstant ström du kanske lykades att dra ut den kabeln när du drog ur stereon kolla alla kablar till klockan och koppla eventuellt lös kabel till en med konstantström!
måste ju e helt enkelt vara att den inte på konstant ström du kanske lykades att dra ut den kabeln när du drog ur stereon kolla alla kablar till klockan och koppla eventuellt lös kabel till en med konstantström!
Han hade redan löst felet
alltid lika kul me folk som inte läser hela trådarna