3357
Sök

Kan ej stänga av DEMO läge på Stereo ! ?

51 Inlägg
9 maj 2007
Trådstartare
Har en Kenwood KDC W 6534U Som funkar bra sen nån mån.

Men jag har aldrig kunnat stänga av ett DEMO läge som loopar å visar text på alla funktioner på stereon.
kan komma åt alla menyer samt kan ändra ALLA värden on eller OFF -utom- DEMO läget ! som syns som ON med ett läge OFF som inte kan "markeras" när jag drar väljaren åt sidan !

Har bara installerat stereon utan att resetat den el. ngt annat som ja inte trodde skulle behövas heller...mad

nån som råkat ut för detta som har ett Råd på va som e fel.

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
9 maj 2007
Vet att syrrans kille har samma problem på sin kenwood, ursäkta mig men jävla skrot:P satsa på nån jvc, eller pioneer istället , det är min åsikt..

V8 - 4 Life

51 Inlägg
9 maj 2007
Trådstartare
Mja den bästa stereon ja haft sen min Pioneer innan som va lyxmodell.
så mkt för kr får man, men att se en dum Demo slinga är inget ja betalat för iaf...

590 Inlägg
9 maj 2007
Är samma på pappas Sony CD han har! Tror inte den går o få bort. Den ligger o snurrar hela tiden. går och byta till klocka dock.smile

V8 Real Power - No Turbo Shit
544 Inlägg
9 maj 2007
näe de e riktigt störande, man blir mest förbannad:/

V8 - 4 Life

125 Inlägg
9 maj 2007
står väl i boken! om du har nån?

Legitimerad besserwisser
921 Inlägg
9 maj 2007
Har en likadan, och det funkade prima för mig att gå in i menyn, välja DEMO OFF. Så slutade det.

Har du kollat i manualen?

59 Inlägg
9 maj 2007
Scorpio1 skrev:
Har en Kenwood KDC W 6534U Som funkar bra sen nån mån.

Men jag har aldrig kunnat stänga av ett DEMO läge som loopar å visar text på alla funktioner på stereon.
kan komma åt alla menyer samt kan ändra ALLA värden on eller OFF -utom- DEMO läget ! som syns som ON med ett läge OFF som inte kan "markeras" när jag drar väljaren åt sidan !

Har bara installerat stereon utan att resetat den el. ngt annat som ja inte trodde skulle behövas heller...mad

nån som råkat ut för detta som har ett Råd på va som e fel.

Scorpio, du ska inte dra väljaren åt något håll, du ska TRYCKA IN knappen i cirka 2 sek så kommer den ställas som off.

Kan bara säga grattis till ett lyckat köp! Kenwood gör utan tvekan några av de bästa bilstereorna du kan få tag i.

The safest form of sex is when you get superdrunk and have sex with like ten people totally unprotected and you do intervenus drugs at the same time.

Sök