3192
Sök

Kan man besikta bilen när den är avställd?

blacken
14 maj 2007
Kan man försäkra ett fordon som är avställt?.  Över nätet så har jag inte lyckats med det.

Radde
14 maj 2007
Förstår inte heller va problemet är smile fått ett ypperligt korrekt svar tom. länkat till bilprovningen.

Jag kan säga så att jag besikta bilen avställd för nått år sen, ringde mitt försäkringsbolag och sa som det va. Inga problem alls.. körde tom. med sommar däck i snön, vilket man oxå får gör om man ska besikta (står nånstans på antingen vv.se lr bilprovningen)

Som sagt den som söker finner oftast. Jätte bra tips att besöka både Bilbrovningen.se och vv.se man hittar dom flesta svaren där smile

blacken
14 maj 2007
gamlingen skrev:
Har inte Blacken läst ett tidigare inlägg som är kopierat från bilprovningens hemsida

Att folk inte kan läsa innantill,,,

Kan bero på att att det inlägget dök upp medans jag skrev mitt.

Att folk inte kan tänka.

blacken
14 maj 2007
Radde skrev:
Förstår inte heller va problemet är smile fått ett ypperligt korrekt svar tom. länkat till bilprovningen.

Jag kan säga så att jag besikta bilen avställd för nått år sen, ringde mitt försäkringsbolag och sa som det va. Inga problem alls.. körde tom. med sommar däck i snön, vilket man oxå får gör om man ska besikta (står nånstans på antingen vv.se lr bilprovningen)

Som sagt den som söker finner oftast. Jätte bra tips att besöka både Bilbrovningen.se och vv.se man hittar dom flesta svaren där smile

för några år sedan så skulle jag ställa på en bil och prova på att göra det över nätet. och jag började med mitt försäkrings bolag. och då så kom det upp på skärmen att min bil var avställd i registret och då så kunde dom inte försäkra min bil innan den var påställd?.

5 198 Inlägg
14 maj 2007
blacken skrev:
gamlingen skrev:
Har inte Blacken läst ett tidigare inlägg som är kopierat från bilprovningens hemsida

Att folk inte kan tänka.

vad jag såg så va första inlägget i går kväll med urdraget från falloutboy
2007-05-12 21:41:16
.. ditt va skrivet Idag 14:18:01

seg dator ? dags att uppgradera ?

blacken
14 maj 2007
gamlingen skrev:
blacken skrev:
gamlingen skrev:

Att folk inte kan tänka.

vad jag såg så va första inlägget i går kväll med urdraget från falloutboy
2007-05-12 21:41:16
.. ditt va skrivet Idag 14:18:01

seg dator ? dags att uppgradera ?

Både datorn och dess husse är att klassifiera som "ångdrivna"

Muttley
14 maj 2007
vilken lekstuga smile

Sök