Ni tror det är billigt att göra allt ordentlig va....:-)
Min motor med kringutrustning:
Kolvar JE med Total-Seal ringar inkl bearbetning: 10.000:-
Verdistakar: 8000:-
Intercooler: 4000:-
Inköp motorblock + topp: 3000:-
Turbonetics turbo: 15000:-
HKS Wastegate: 3500:-
Grenrör: 2000:-
Bearbetning av block (borrning, honing, linehoning): 15.000:-
Pyramidringar inkl bearbetning i block: 3000:-
Sprut: 15.000:-
Spridare: 3000:-
Insug med spjäll: 2000:-
Kabelstam: 2000:-
Mappning i vevaxelbänk: 20.000:-
Soppa till mappning (200L): 2000:-
BMW M3 ventiler: 3000:-
Portning topp: 2000:-
Mirafräsning inkl nya säten: 3000:-
Specialslipade kammar: 2000:-
Ställbara kamdrev: 2000:-
Nya lager, packningar etc: 2000:-
Ny bult till hela motorn: 1000:-
Dump: 1000:-
Tryckrör etc: 2000:-
Silikonböjar: 2000:-
Div slangar och kopplingar: 1000:-
Downpipe: 1000:-
Motorfästen: 1000:-
Vevhusventombyggnind: 1000:-
Luftfilter + box: 2000:-
Tryckplatta: 3000:-
240mm BMW racelamell: 2000:-
Svarvning/fräsning svänghjul: 1000:-
/Göran
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI