nej men seriöst.. du har ändrat lackfärg ( markera bilen o ändra färgstyrkor osv) du har sänkt den.. ( markera "underredet" och ut mot kantarna o dra ner den ) du har satt på andra fälgar. du har dragit ner kontrasten på hela bilden.
Det är typ, grundläggande saker. Börja försöka göra om den till cab, lambodörrar, byt kjolar, gör egna kjolar, motiv"lack" osv.. då börjar vi snacka
nej men seriöst.. du har ändrat lackfärg ( markera bilen o ändra färgstyrkor osv) du har sänkt den.. ( markera "underredet" och ut mot kantarna o dra ner den ) du har satt på andra fälgar. du har dragit ner kontrasten på hela bilden.
Det är typ, grundläggande saker. Börja försöka göra om den till cab, lambodörrar, byt kjolar, gör egna kjolar, motiv"lack" osv.. då börjar vi snacka
"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Precis pzymon, lite lätt och swich, d finns mer på min sida, bland annat cabbad audi.. se själv, har mkt mer än så också ska du se, visa nåt du själv gjort?
"På min tid var inställningen till saker och ting annorlunda. Till exempel så tyckte inte kvinnorna om sex. Ja, det var i alla fall vad de sa åt mig."