Sökte här på garaget info om Sveland men hittade inga fal med skador. Har någon varit i kontakt med de angående en skada? Det är så att jag får alltid billigaste försäkring på alla bilar där. Har min nuvarande bil försäkrad där också. Men jag skall köpa en betydligt dyrare bil och då vill man känna sig riktigt trygg.
Jag har sveland och hade inbrott i bilen för nån månad sen, de pajade en ruta och handskfacket och snodde stereon. Var inga problem att få det fixat.. var bara att ringa dem och skicka in polisanmälan. Men jag vet inte hur andra bolag är så jag kan ju inte jämföra direkt, har bara haft sveland
Vet dock inte hur de är vid en större skada.. det här var ju relativt billigt att fixa
Jag har sveland och hade inbrott i bilen för nån månad sen, de pajade en ruta och handskfacket och snodde stereon. Var inga problem att få det fixat.. var bara att ringa dem och skicka in polisanmälan. Men jag vet inte hur andra bolag är så jag kan ju inte jämföra direkt, har bara haft sveland
Vet dock inte hur de är vid en större skada.. det här var ju relativt billigt att fixa
Tackar för infon! Låter positivt. Visa brukar krångla till det även vid mindre skador.