Tänkte kolla vad folk här på garaget jobbar med .. NÅRA DRÖM JOBB ??? Själv e man arbetslös just nu =P HEHE men om ni känner nått lackerings firma som tar emot lärlingar kan ni ju gärna seja till
*Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile.. winning's winning!*
Jobbar som fordonstekniker. Eller rättare sagt är jag sjukskriven efter en trafikolycka. Börjar dock som bildemonterare inom kort. Känner att jag inte riktigt orkar med stressen det innebär att arbeta direkt mot kund, därav bytet av jobb.
själv jobbade man som byggstädare, inte ett framtids jobb exakt.. så nu söker man =P nån som känner till vart man kan söka som lärling inom billackerin lr som mekaniker ??
*Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile.. winning's winning!*
Tjipp mannen... Har en stark aning om att du är en FD arbetskamrat till mig..
Johan på IT...
Jobbar som produktions IT support under natten hos IAC Group (bygger ibrädor för VCC)...
"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)