3348
Sök

Det dummaste påståendet du hört ifrån någon du känner. ang vad som helst.

Forummoderator
26 400 Inlägg
1 juni 2007
...en fd bekant - lång historia - berättade när vi gick förbi en blå jeep
att han skulle köpa den. Visst sa jag, kul.
- Sen ska jag skära hål i taket och montera en m60 kulspruta i ett fungerande
torn...

Han var knäpp..och mytoman tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

SkenLaddRacing
189 Inlägg
1 juni 2007
En kille jag kände för något år sedan sa till mig att han skulle sätta in en Viper V8 i sin volvo 240, varpå jag frågade : hur många förgasare han hade på v8, han svarade 7st hahahah. Det värsta var väll att han utbildade sig till bilmekaninker tongue

en annan skön komentar fälldes av en klasskompis till maj. Han sa att när han var på elmia 2006 så var där en gul van (brl vanen med 136 basar) och den spelade 300 db i 3 hz hahahahahah
Samma kille i min klass sa även att hans pappa har en bas med 10cm slagläng tongue

Rather turboshit than NO power at all.

Studerande
32 Inlägg
4 juni 2007
Jag känner en tjej som brukar filosofera över och försöka övertyga alla om att kossor "muar" på olika språk. Samma tjej:

Jag: Du är inte särskilt allmänbildad va?
Hon: Vad betyder allmänbildad?..

http://www.onsdagar.se - Onsdagsbus på Mittsverigebanan

Rörpulare
1 453 Inlägg
4 juni 2007
Eomin skrev:
Jag känner en tjej som brukar filosofera över och försöka övertyga alla om att kossor "muar" på olika språk. Samma tjej:

Jag: Du är inte särskilt allmänbildad va?
Hon: Vad betyder allmänbildad?..

Vet inte de där me språk men de va ju nån ggn här om veckan de stod i aftonbladet att dom iaf har olika dialekter så som oss människor..km nu ihåg att detta har ja bara läst så ja e inte någon ni ska skriva om smile

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

1 219 Inlägg
4 juni 2007
Lewa skrev:
Tjejkompis till mej (håller på och lagar mat) : Är det här en vitlök? (tar ut en vitlök)
en annan kompis (sarkastiskt) : Nej det är en champinjon
Tjejen : Okej (stoppar tillbaka vitlöken och fortsätter leta)

Samma tjej på action meet -06 vid stripkörning
-Gud va löjliga dom är som  håller på och stylar med att röka däcken innan dom ska köra.
jag menar alla gör ju samma sak. usch va löjligt.

Säger då det, undrar om den tjejen kan åka rulltrappa eller hiss...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 juni 2007
henkecool skrev:
Samma kille i min klass sa även att hans pappa har en bas med 10cm slagläng tongue

haha sån bas har jag också haft wink fast iofs så satt inte konen kvar på själva basen då roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
4 juni 2007
Har inget med bilar att göra,och är mest en dum kommentar.
Jag satt med tjejen hos en kompis till henne.Hennes kompis berättar att hon har talat om för sin kille vilka fel och brister han har.Tjejen(min alltså) säger då:
"Ja,du vet ju om dina fel och brister"
Varav jag kläcker ur mig:
"Ja,hellre fel och brister,än fet med bristningar".
Eftersom tjejen är höggravid(beräknat 10:e juni) så kan ni ju räkna ut att hon inte är direkt liten.Det var inte menat till henne,utan mer som vad den andra killen skulle ha sagt som svar till sin tjej,men det kom ut lite fel ur käften på mig.Ångrade mig sekunden efteråt.Men jag slapp iaf soffan den natten big_smile

Stolt far till Freddy 18/12-08

Kettunen
4 juni 2007
HAHAHA big_smile Klockrent

40 Inlägg
5 juni 2007
sa till mig tjej kompis att hon hade en rak v6 under huven och det tyckte inte hon var något konstigt. roll

Ska säga att hon inte kan så mycket om bilar.

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
5 juni 2007
Flash skrev:
Jag satt med tjejen hos en kompis till henne.Hennes kompis berättar att hon har talat om för sin kille vilka fel och brister han har.Tjejen(min alltså) säger då:
Eftersom tjejen är höggravid(beräknat 10:e juni) så kan ni ju räkna ut att hon inte är direkt liten.Det var inte menat till henne,utan mer som vad den andra killen skulle ha sagt som svar till sin tjej,men det kom ut lite fel ur käften på mig.Ångrade mig sekunden efteråt.Men jag slapp iaf soffan den natten big_smile

De var nog inte långt ifrån eller? tongue

Allt för den där jävla hatten!

Vw trimmare
2 995 Inlägg
5 juni 2007
waldoo skrev:
sa till mig tjej kompis att hon hade en rak v6 under huven och det tyckte inte hon var något konstigt. roll

Jag har en sån även kallad VR6

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
5 juni 2007
THEBADGUY skrev:
Flash skrev:

De var nog inte långt ifrån eller? tongue

Hehe,nja,hon blev väl lite grinig just för stunden.Men efter att ha gått ner på knä och dyrkat marken hon gick på så gick det över till slut...men jag lär väl få äta upp det ett antal gånger i framtiden har jag en känsla av roll

Stolt far till Freddy 18/12-08

Scania, javisst.
237 Inlägg
5 juni 2007
När vi började fordons linjen så fick vi i ''uppdrag'' att plocka sönder några vanliga 4 cyl motorer. Dom var hämtade från den lokale skrothandlaren i trakten och efter att han ockrat färdigt fick vi fem motorer av varierande modell och av äldre årsmodell. Eftersom vi var närmare 14 stycken i klassen blev i uppdelade i grupper och en kille fick en motor som han själv hade lämnat till skroten från en gammal corolla, tror vi ganska säkert ivarjefall.

Nåväl, i hans grupp var det några nötter till och tro fan inte att han som kände igen motorn lyckade övertala den ena att vattenpumpen var en turbo. Vi trodde inte inte riktigt att han var så dum först men senare när vi skulle tvätta upp alla delarna och börja montera igen kläcker han ur sig; '' Ska jag hämta turbon så vi kan tvätta den också?''

Bör väl inte ens medges att han fortfarande är mobbad för det uttalandet, och att vi inte kan hålla oss från garv varje gång ämnet turbo kommer upp. Och det gör det ju ganska ofta.

Kettunen
5 juni 2007
waldoo skrev:

Vad är det som är så konstigt? Golf har ju VR6. = Rak v6a

Kettunen
5 juni 2007
GranatMagnuS skrev:
När vi började fordons linjen så fick vi i ''uppdrag'' att plocka sönder några vanliga 4 cyl motorer. Dom var hämtade från den lokale skrothandlaren i trakten och efter att han ockrat färdigt fick vi fem motorer av varierande modell och av äldre årsmodell. Eftersom vi var närmare 14 stycken i klassen blev i uppdelade i grupper och en kille fick en motor som han själv hade lämnat till skroten från en gammal corolla, tror vi ganska säkert ivarjefall.

Nåväl, i hans grupp var det några nötter till och tro fan inte att han som kände igen motorn lyckade övertala den ena att vattenpumpen var en turbo. Vi trodde inte inte riktigt att han var så dum först men senare när vi skulle tvätta upp alla delarna och börja montera igen kläcker han ur sig; '' Ska jag hämta turbon så vi kan tvätta den också?''

Bör väl inte ens medges att han fortfarande är mobbad för det uttalandet, och att vi inte kan hålla oss från garv varje gång ämnet turbo kommer upp. Och det gör det ju ganska ofta.

Haha IQ FISKMÅS tongue

4 506 Inlägg
10 juni 2007
Trådstartare
Flash skrev:

Hehehe lol fint

Kan du andas kan du dö.

40 Inlägg
10 juni 2007
Kettunen skrev:
waldoo skrev:

I detta fallet var det en v6.
Det var jag som inte formulerade mig så väl. sorry.

Kettunen
10 juni 2007
waldoo skrev:
Kettunen skrev:
waldoo skrev:

I detta fallet var det en v6.
Det var jag som inte formulerade mig så väl. sorry.

Ahh okey smile i see tongue

blacken
10 juni 2007
Angelicque skrev:
Många ägare av blandrashundar hävdar å det bestämdaste att blandrashundar är mycket friskare och lever längre än renrasiga hundar.

hmm

dom är ju inte helt ute och simmar iallafall.

68 Inlägg
10 juni 2007
Finns en mytoman på min arbetsplats, enligt han så äger hans kusin en bilfirma som enbart handlar med exklusiva bilar.  Och "tack vare sin far" har han fått provkört olika bilar. Jag har säkert hört över 20 historier men jag kan nämna de brutalaste.
En gång körde han en sprittny Bmw m5 och skulle drifta på vintern, slutade att han driftade och totalkvaddade den i en polisbil , en annan gång hade han kört en mercedes cls500 och flugit ner i diket bredvid motorvägen i 230 km/h men den gången gled den upp igen och de körde vidare.
En annan gång påstod han att han manuellt höjt laddtrycket i hans Passat 1.8t så plötsligt hade han över 300 hästar

Rolig typ och lyssna på

Sök