3520
Sök

1 på miljonen? hell no detta är sverige =)

12 086 Inlägg
25 maj 2007
Om inte jag är helt fel ute så är väl IKEA och Ericsson svenskt med? =P
De är ju gaanska stora företag..

Sen har vi massa bra artister, Roxette har en låt (minns inte vilket) som spelats flest gånger på amerikansk radio. Nu finns ju roxette knappt kvar längre, men det visar ju att dom slått stort smile

Kan bara instämma vad de gäller svenska jäntor, tacka gud för blondiner i folkdräkter! smile

Svindåre
1 433 Inlägg
25 maj 2007
TheFinnishFlash skrev:
då måste jag försvara finland.. vi har...

- Vi har ett av världens bästa ishockeylag.
- Vi har toppfotbollsspelare.
- Vi är även i toppen i många andra sporter som golf, handboll, innebandy, bandy, curling, massa skidmeck osv
- Vi har vår storsäljare kosken korva
- Sen får vi givetvis inte glömma att våra flickor är riktigt fina
- Vi tillverkar mobiler nokia som är bland de ledande i världen.
- Vi är riktigt grymma i motorsporter, tex F1
- vi har jul tomten
- Vi är riktigt kända hårdrocks grupper, tex children of bodom, stratovarius, norther , nightwish, sonata arctica LORDI..m.m
- vi har ERURO

Vad har sverige då ?

- Ni har FALUKORVEN hahaha wink
- ABBA big_smile

nu reta jag väl gallfeber på alla er smile))))))))))))))))))

vi har ju ochså bra artister...

The sounds , rednex big_smile, millencolin är några.

åsså har vi ju bra skådespelare! stellan skarsgård å peter stormare big_smile

åsså har vi snus!!

värdelösa poliser big_smile (ta med en nypa salt)

i spelkindustrin har vi ju gjort många fina spel tex "just cause"
Senast redigerat av ErskPersk (25 maj 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

Avstängd
1 266 Inlägg
25 maj 2007
ErskPersk skrev:
TheFinnishFlash skrev:

- Vi är även i toppen i många andra sporter som golf, handboll, innebandy, bandy, curling, massa skidmeck osv
- vi har jul tomten
- Vi är riktigt kända hårdrocks grupper, tex children of bodom, stratovarius, norther , nightwish, sonata arctica LORDI..m.m
- vi har ERURO

Vad har sverige då ?

- ABBA big_smile

vi har ju ochså bra artister...

The sounds , rednex big_smile, millencolin är några.

åsså har vi ju bra skådespelare! stellan skarsgård å peter stormare big_smile

Jo, och så har ni arvingarna, vikingarna, BWO och sven ingvars hihihihihi smile smile in flams är ju iofs bra

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Avstängd
329 Inlägg
25 maj 2007
BWO är män i klänningar försatan

http://henrickpalsson.blogg.se/images/bwo_1156409311.jpg

Avstängd
1 266 Inlägg
25 maj 2007
bilstylarn skrev:
BWO är män i klänningar försatan

http://henrickpalsson.blogg.se/images/b … 409311.jpg

hahahahaha lol

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
25 maj 2007
vi har ju digital illusion oxå dom som utvecklat nyaste ghost recond sen har vi dom som battlefield serien oxå

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

1 174 Inlägg
25 maj 2007
det va som någon säljare sa till min farsa, Det är grymt bra av litet land som sverige att kunna få så STORA företag som e kända värdeln runt tex h&m, volvo, saab, ericsson osv osv

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
25 maj 2007
Trådstartare
nu e du ute o driftar förjävligt

hehe den var bra smile

220 Inlägg
25 maj 2007
Hoho! ingen har nämnt Alfred Nobel!

543 Inlägg
25 maj 2007
Ni har glömt mig gubbar. Jag är svensk och porten till himmelriket enligt tjejerna här på landsbygda big_smile

min och kompisens projekttråd!! Rusvagnen al´a Jägermeister!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 17&p=1

396 Inlägg
25 maj 2007
För att vara ett land på 9 miljoner männsikor så är vi jävligt grymma. Amerikanarna borde tacka oss, utan alfred nobel så kunde dom inte vara i irak just nu så:P Och så borde ju amerikanarna tacka oss för vi sponsrar ju deras mc donalds, eller göran persson gör det......titta bara på hans mage

Gödseldräng
4 529 Inlägg
25 maj 2007
bilstylarn skrev:
Team-Adolfsson skrev:
hmm tycker inte sverige är nåt att föredra säger som jag tycker
och jag skämms över sverige
om man tänker på alla katastrofer som hänt utomlands och inte fan är sverigr först med att hjälpa sina medmänniskor utan dom kommer sist av alla länder
till och med irak  och dom länder som är drabbade hårt var snabbare till katastrof platsen tänker på vågen som kom till thailand sverige var det land som kom dit sist med rädnings arbetare

vi hjälper till.vi tar ju in massvis med utlänningar.gå ut en runda.känns som man är utomlans nästan när man ser folket.dom har fått egna områden till och med av oss att bo i som rinkeby och rosengård mm.de riktigt sjyst att ge dom städer och fri boende mat bil och fick pengar samt fint boende.vi har överlåtit brancher till dom som RESTAURANGER/PIZZERIOR.CAFEER.PUBAR.TAXI mm så kom inte och va missnöjd

tycker fortfarande att sveriges demokrati borde skämmas det enda dom gör är att sitta på sina feta arslen och få det som dom vill ha och inte fan bryr dom om sina medmänniskor ett dugg

4 506 Inlägg
25 maj 2007
Hur kan du glömma IKEA?!
Och Team-Adolfsson: Hur kan du skämmas över Sverige? och att vi inte hjälper folk?  Tycker vi hjälper hur många som helst, I och utan för Sveriges gränser. Grännsen är ju mer eller mindre uppen 24/7 för folk i nöd..

Kan du andas kan du dö.

517 Inlägg
25 maj 2007
Vi har även ledande företag i sina bransher
Scania
ABB
SKF
Trelleborg

/Martin - Wolfsburg GTI

volvoraggare
4 776 Inlägg
25 maj 2007
det gnälls lite väl mycket här men det är ju sant att dom får mycket hjälp när dom kommer hit i början  så att dom kan fortplanta sig men sen får dom stå på egna ben asså

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Avstängd
329 Inlägg
25 maj 2007
nu e du ute o driftar förjävligt

läs länken

http://www.sr.se/cgi-bin/sjuharad/nyhet … kel=660823

Nio av Tio krogar i västsverige fuskar med kassan. Det visar en razzia som bland annat skatteverket deltagit i. Samordningsansvarig på skatteverket för kontroller av restauranger i Västra Götaland, Conny Svensson är besviken över resultatet.

DET GÄLLER INTE BARA VÄST ...kan vi lägga ner diskussionen nu.alla vet hur det är

volvoraggare
4 776 Inlägg
25 maj 2007
bilstylarn skrev:
Team-Adolfsson skrev:
hmm tycker inte sverige är nåt att föredra säger som jag tycker
och jag skämms över sverige
om man tänker på alla katastrofer som hänt utomlands och inte fan är sverigr först med att hjälpa sina medmänniskor utan dom kommer sist av alla länder
till och med irak  och dom länder som är drabbade hårt var snabbare till katastrof platsen tänker på vågen som kom till thailand sverige var det land som kom dit sist med rädnings arbetare

vi hjälper till.vi tar ju in massvis med utlänningar.gå ut en runda.känns som man är utomlans nästan när man ser folket.dom har fått egna områden till och med av oss att bo i som rinkeby och rosengård mm.de riktigt sjyst att ge dom städer och fri boende mat bil och fick pengar samt fint boende.vi har överlåtit brancher till dom som RESTAURANGER/PIZZERIOR.CAFEER.PUBAR.TAXI mm så kom inte och va missnöjd

ta reda på fakta innan du häver ur dig en massa smörja som du inte begriper bilstylarn

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
25 maj 2007
TheFinnishFlash skrev:

- vi har jul tomten
- vi har ERURO

Vad har sverige då ?

- ABBA big_smile

Finland kan ju inte va så jättebra eftersom vi fick mark levengood av er big_smile tongue  haha

tsss Lordi.. lol.. IN FLAMES wink klå den du wink dom e våra big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

SLK
610 Inlägg
25 maj 2007
..... och de flesta företag är i Göteborg som volvo, saab (nästan), skf, astra zeneca osv..... smile

Avstängd
329 Inlägg
25 maj 2007
jag har all fakta om detta.tål ni inte sanningen,det finns inget sverige kvar snart.om 20 år är det vilda västern wink mer upphettning hotar dom med osv.mer invandring.vi kommer bli som spanien.slut på snön och dom goda gamla tiderna.ni får se.men jag är inte rädd för förändringen.bara simma med vågorna.ej mot dem

Sök