har gjort tabben att få vax på listerna och nu får jag inte bort det! har försökt med de flesta medlen man kan tänka sej..men dom är lika vita och fula ändå.. nån som har något bra tips?? mvh: Turbopinglan
Jag hade samma problem , jag köpte ett "vax" för svarta lister... Blev som nytt efter jag lagt på 2-3 lager med det Rekomenderar det starkt , kan köpas på OK/Q8 Finns 2-3 olika märken att välja mellan ..
Jag hade samma problem , jag köpte ett "vax" för svarta lister... Blev som nytt efter jag lagt på 2-3 lager med det Rekomenderar det starkt , kan köpas på OK/Q8 Finns 2-3 olika märken att välja mellan ..
Jag hade med samma problem o så köpte jag vax för svarta lister o det gick bort direkt
R Däck och gatdäck Till Sveriges Lägsta Priser
AT Däck www.atdack.se
aldrig kemiskt ren bensin...det MATTAR av ytan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......vinylglans eller armor all... och ett j***a gnuggande så går det bort ....för mig gjorde de det
man kan ta en varmluftpistol o värma försiktig men man ska va jäkligt försiktig för värmer man fölänge blir det vitt/gråt o d e kanske inte precis vad man önskar sig :p
Va Fan E Du Så Jävla Glad För? E De Kul O Va Ful Eller!?