jag vet inte men på 240 så är det pärfekt att borra på framsidan av burken å där kan man feta på ordentigt, det ska göra lite skilnad på efekten men knapt märkbart inte häller på ljudet.
Vågar man borra hål i luftburken ? har slängt i ett K&N filter men vill ha lite högre spoll up ljud....Köra med öppet är ju inget att rekomendera på v6 2.8 t sägs de.....
Vågar man borra hål i luftburken ? har slängt i ett K&N filter men vill ha lite högre spoll up ljud....Köra med öppet är ju inget att rekomendera på v6 2.8 t sägs de.....
Veckans trådlyft? Om det är bra eller dåligt med borrad burk beror på bilmodell. Saab 9000 är en ruskigt bra modell om man gillar att borra burk, bra placering och motorn suger luften ute i innerskärmen = kallt o friskt. På t.ex din bil hamnar hålen så att det suger "motorrumsluft" = varm sunkig luft och det är inte bra för effekten = ingen bra idé.
Vågar man borra hål i luftburken ? har slängt i ett K&N filter men vill ha lite högre spoll up ljud....Köra med öppet är ju inget att rekomendera på v6 2.8 t sägs de.....
Veckans trådlyft? Om det är bra eller dåligt med borrad burk beror på bilmodell. Saab 9000 är en ruskigt bra modell om man gillar att borra burk, bra placering och motorn suger luften ute i innerskärmen = kallt o friskt. På t.ex din bil hamnar hålen så att det suger "motorrumsluft" = varm sunkig luft och det är inte bra för effekten = ingen bra idé.
Hirsh trim till min bl.a. Så modd de luft burken. Har pratat med killar på stc och vet nu hur de moddat...