3933
Sök

vart är mina ventilhattar?

59 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
#1
Fyra stycken kromade ventilhattar blev någon gång mellan den 1 och 3 Juni stulna i Nynäshamns trakten.
Jag är mycket angelägen av att få dessa tillbaka då dom kostade 19:90:- på biltema och var det ända stylingen jag hade gjort på min bil..

.. vem kan vara så grym? sad


237 Inlägg
3 juni 2007
#3
Du får la köpa ett par nya då o sätta superlim i gängorna tongue hehe...

Världens Häftigaste....De E Jag de...

264 Inlägg
3 juni 2007
#4
hahaha ! Ja, och var är Mina?


"the real jerk"
301 Inlägg
3 juni 2007
#5
80:- har du väl råd med? men det är väl jävligt svårt att få tag på dom skyldiga och bevisa att dom tagit den från din så ge upp. tyvärr

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
3 juni 2007
#6
Det är jag som är ventilhatts tjuven. tongue

Lev livet, det kan ta slut fort

2 123 Inlägg
3 juni 2007
#7
Haha, stackare : )
Och Jerky här ovan, jag tror inte han var så seriös :p

5 198 Inlägg
3 juni 2007
#8
SiKth skrev:
Fyra stycken kromade ventilhattar blev någon gång mellan den 1 och 3 Juni stulna i Nynäshamns trakten.
Jag är mycket angelägen av att få dessa tillbaka då dom kostade 19:90:- på biltema och var det ända stylingen jag hade gjort på min bil..

.. vem kan vara så grym? sad
FY FAN ett fall för efterlyst.. ring hasse aro

296 Inlägg
3 juni 2007
#9
Ja jag förstår inte vad det är för lodisar som gör sådant

"the real jerk"
301 Inlägg
3 juni 2007
#10
haha ok jag lät väl kanske väl seriös själv

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

40 Inlägg
3 juni 2007
#11
Ett tips är att limma fast små rakbladsbitar på ventilhatten ... gissa om nästa tjuv får ont i fingrarna ... dessutom får du ett dna spår som du kan använda.
Beprövad metod smile

It ain't over 'till the fat lady sings

296 Inlägg
3 juni 2007
#12
tom1979 skrev:
Ett tips är att limma fast små rakbladsbitar på ventilhatten ... gissa om nästa tjuv får ont i fingrarna ... dessutom får du ett dna spår som du kan använda.
Beprövad metod smile
Men så blir förövaren skitarg och sätter en fot i dörren sad

59 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
#13
Horizon skrev:
tom1979 skrev:
Ett tips är att limma fast små rakbladsbitar på ventilhatten ... gissa om nästa tjuv får ont i fingrarna ... dessutom får du ett dna spår som du kan använda.
Beprövad metod smile
Men så blir förövaren skitarg och sätter en fot i dörren sad
haha, aj fan.. DET har jag dock inte råd med tongue

jag ska till biltema snart och då köper jag 3-4 förpackningar..


59 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
#14
darkwizard skrev:
Det är jag som är ventilhatts tjuven. tongue
hö!!? du sitter säkert på ett hundratal ventilhattar stulna från hela Sverige! Din jävel! haha tongue


VAG entusiast
277 Inlägg
3 juni 2007
#15
räcker med en förpackning. dra åt dem med en hylsnyckel 10 mm å ha en med i bilen så att du kan fylla på luft big_smile

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

59 Inlägg
3 juni 2007
Trådstartare
#16
pz_racing skrev:
räcker med en förpackning. dra åt dem med en hylsnyckel 10 mm å ha en med i bilen så att du kan fylla på luft big_smile
det skulle nog fungera! ska testa det..


1 067 Inlägg
4 juni 2007
#17
Finns på jula för 35kr / 4st..


6 Inlägg
4 juni 2007
#18
fy fan va grymt gjort

Fordever

1 813 Inlägg
4 juni 2007
#19
nej fan så taskigt... ullared ge kås dom e fan mkt dyrare där tror dom har starkare plast med:P  kostar 9,95 där!!  visst priset e ju svin dyrt men tror denna plasten e speciall tillverkad i kina mkt ovanliga grejer efter som det kommer därifrån.. !! 

Lycka till ska hålla ögonen öppna om jag skulle få syn på dina ventilhattar;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Avstängd
914 Inlägg
4 juni 2007
#20
Känner till en snubbe som alltid har ett par ventilar hattar men Saab märket på (skit snygga) och han brukar få skaffa typ 5-6 nya omgångar varje säsong, hehe att han orkar tongue men men är man envis så är man smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!


Sök