10 juni 2007
Trådstartare
Hej. Jag tänkte utveckla min händelse i Fredags kväll.
Sträckan där jag blev blev tagen (Kortedalavägen), är ingen liten krokig väg. Det är två filigt i båda körriktningarna och mycket bra uppsikt. Annledningen att jag missade polisen var att det var mörkt och att han med lasern stog på en gräs plätt imellan två träd, han såg jag inte förren senare när dom skulle visa mätresultatet. En polis kvinna vinkade in mej på en p-plats och sa att det var nykterhets kontroll OCH HASIGHETSKONTROLL. Då kände jag att det var jävligt kört. Jag frågade polisen snällt om dom kunde "bjuda" på några kmh, det gick inte för då var det tjänste fel. Annars så var polisen väldigt reko, dom sa att det var upp till mej om jag ville erkänna, men påpekade att det ända som kommer hända är att det kan ta lite längre tid att handlägga mitt brott.
Jag vill också påpeka igen att jag att jag inte försöker skylla ifån mej eller skryta med min handling. Jag kommer berätta när jag har fått veta hur länge jag blir av med mitt körkort.
Idag har jag varit iväg och köpt min moppe, det blev en Aprilia sonic -01. Går ganska bra 70 kmh, men det är ingen Audi. Bättre än att åka kollektivt iaf. Ha de /Tobias