4340
Sök

Xzound, Bra eller Dåligt?!

2 164 Inlägg
11 juni 2007
Trådstartare
#1
Måste veta om Xzound är bra grejer som spelar bra och som håller och är värda pengarna.. Eller om det är skit.. Vad rekommenderar folket?

Mvh Dadde

"Life´s too short to drive a boring car"

2 164 Inlägg
12 juni 2007
Trådstartare
#2
Dom som vet någonting om Xzound får gärna säga vad dom tycker. jag har nu beställt steg, 6*9or, 4"are, kablar, huvudenhet från danmobility.. xzound allt utan kablarna.. får se om det funkar.. hoppas att det duger för att vara i novan.. smile har även dubbla arizona eagle 10" i låda som ska in.. smile

"Life´s too short to drive a boring car"

Kejsare
547 Inlägg
12 juni 2007
#3
Två polare köpte Xzoundbasar (de som ser ut som MDS ZR) och dom spelade nåt så in i helvete! Jag rekommenderar verkligen dom basarna. Vet inte hur det är med dom andra grejerna men om dom håller samma prisvärdhet som dom basarna så ska du inte tvivla en sekund

Tighten it until you hear a crack, and then back off a quarter turn.

2 164 Inlägg
12 juni 2007
Trådstartare
#4
Fernicus skrev:
Två polare köpte Xzoundbasar (de som ser ut som MDS ZR) och dom spelade nåt så in i helvete! Jag rekommenderar verkligen dom basarna. Vet inte hur det är med dom andra grejerna men om dom håller samma prisvärdhet som dom basarna så ska du inte tvivla en sekund
okej, tack så mycket!! känns lite bättre nu eftersom att jag redan beställt alla sakerna.. smile tyckte att det va så bra pris nu så att jag slog till.. dom hade sänkt priset på slutsteget och på huvudenheten, så bara där tjänade jag in nästan 2000kr tror jag smile

"Life´s too short to drive a boring car"

Höbonde
228 Inlägg
12 juni 2007
#5
Vart beställde du det ifrån Dadde?tongue

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

1 231 Inlägg
12 juni 2007
#6
rideharddiefree skrev:
Vart beställde du det ifrån Dadde?tongue
om du läst tråden så står det tydligt wink
från danmobility

Fri fart för ett fritt folk!
13 982 Inlägg
12 juni 2007
#7
säger så här..aldrig mer att något det står xzound kommer i närheten av min bil
6x9 låter kast och låter spräckta innan ens försökt spela sönder dom

baslådan jag testade en färdigbyggd 12" skramlade så inåt helvete att det inte gick att stå ut ens 10sec hela drivpaketet hade släppt från korgen riktigt dåligt skit det där märket

Kör fort så hinner inget hända...

Höbonde
228 Inlägg
12 juni 2007
#8
Tigerofsweden skrev:
rideharddiefree skrev:
Vart beställde du det ifrån Dadde?tongue
om du läst tråden så står det tydligt wink
från danmobility
hehe, det har du rätt i, grym tatuering förresten Tiger !wink

Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt!
Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver

61 Inlägg
12 juni 2007
#9
Jo de är ju budget, Men vi hade 3st xzsound 12" (dom som liknar Zr 12 V1) i en ascona c och de spela som fan. och dom höll också smile

125 Inlägg
12 juni 2007
#10
hade ett xzound kitsystem för ett par år sen och dom var nice!

2 164 Inlägg
13 juni 2007
Trådstartare
#11
okej, verkar som att det är lite olika åsikter på Xzound.. vi får väl se hur mitt funkar sen då.. tongue

"Life´s too short to drive a boring car"

custom lover
227 Inlägg
15 juni 2007
#12
E som ja känner han  köpte  2 st xzound basar å körde på ett mutant MT1500.1 XXX ( på ett 1 ohm) å han sa att de spelade mycket bra..
Senast redigerat av Turbo_noz (15 juni 2007)


2 164 Inlägg
16 juni 2007
Trådstartare
#13
Turbo_noz skrev:
E som ja känner han  köpte  2 st xzound basar å körde på ett mutant MT1500.1 XXX ( på ett 1 ohm) å han sa att de spelade mycket bra..
okej, men jag har inte köpt några basar från xzound.. men jag hoppas att det andra är bra oxå då big_smile

"Life´s too short to drive a boring car"

2 164 Inlägg
24 juni 2007
Trådstartare
#14
fick ett email från danmobility där det stod att jag skulle få det den 22/6... men då säger dom på ica att dom inte får några paket den dan, så jag får vänta tills på måndag... irriterad, åkte 3mil för att hämta ut, men då får jag vänta tills efter helgen!! dumma ica....

"Life´s too short to drive a boring car"

81 Inlägg
2 februari 2009
#15
har 2 st Xzound som ser ut som zr. De trycker på som bara den och det sitter i en 740 smile


4 074 Inlägg
2 februari 2009
#16
Man får det man betalar för! har provat xsounds zr kopia och dom spelade på duktigt.... Men håller si så där! Kan ju jämföras med mat.... Xsound är tilllagad av dom billigaste råvarorna,smakar så där,du blir mätt men inte mer.
Dom dyrarae elementen är som en lågtempad oxfile,smälter i munnen,smakar fantastiskt och du kommer gärna tillbaka och äter samma igen!

Är ju trots allt kock så jag lär ju göra en sån jämförelse! smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

7 274 Inlägg
2 februari 2009
#17
Tråden är skapat 2007-06-11 22:35:36


4 074 Inlägg
2 februari 2009
#18
Brains skrev:
Tråden är skapat 2007-06-11 22:35:36
jaha och? förlåt om jag svarade på ett gammalt inlägg då,men då är ju frågan varför sitter du coh läser gamla inlägg? smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

1 785 Inlägg
2 februari 2009
#19
BJonsson skrev:
Brains skrev:
Tråden är skapat 2007-06-11 22:35:36
jaha och? förlåt om jag svarade på ett gammalt inlägg då,men då är ju frågan varför sitter du coh läser gamla inlägg? smile
Hehe det finns allt möjligt att gnälla på dett forum. Det finns liknande trådar, de är för gamla, folk ställer nya frågor mitt i en tråd istället för att skapa en egen etc. Vad är det som är så fel med att svara på en gammal tråd? Om nu folk söker på trådar får de kompletterande svar om man fyller i även om det har gått 1år.

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

4 074 Inlägg
2 februari 2009
#20
dbjanoz skrev:
BJonsson skrev:
Brains skrev:
Tråden är skapat 2007-06-11 22:35:36
jaha och? förlåt om jag svarade på ett gammalt inlägg då,men då är ju frågan varför sitter du coh läser gamla inlägg? smile
Hehe det finns allt möjligt att gnälla på dett forum. Det finns liknande trådar, de är för gamla, folk ställer nya frågor mitt i en tråd istället för att skapa en egen etc. Vad är det som är så fel med att svara på en gammal tråd? Om nu folk söker på trådar får de kompletterande svar om man fyller i även om det har gått 1år.
håller med! är väl liksom det som är meningen med sökfunktionen! big_smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!


Sök