4255
Sök

Världens största geting?

1 174 Inlägg
15 juni 2007
fan asså hatar getingar å om jag sett den dära jevuln hade jag sprungit livet av mig!

11 Inlägg
15 juni 2007
Hehe, hade en sån där inne i mitt rum förra eller förrförra sommaren. Trodde först det var en helikopter som flög runt utanför, men när det började låta som om den var inne i rummet lokaliserade jag den och plockade fram en flugsmälla för att döda den.

Kastade en blick på getingen, en på flugsmällan, en på getingen igen, och konstaterade att flugsmällan såg alldeles för liten ut för att ha ihjäl kräket... Hämtade en håv och slängde ut den istället smile
Senast redigerat av Phamarus (15 juni 2007)

27 Inlägg
15 juni 2007
Ena jävlar till att stickas är det... Totalt livsfarliga!

Jag gasar, det rasar

7 120 Inlägg
15 juni 2007
Vad är det med er? yikes

Bålgetingar är ju hur roliga som helst cool
Det är ju värre med såna där småjävlar, dem kommer ju bara fram rätt som det är och sticker en, en bålgeting hör man ju väl. Sen är dem så sega så man kan slå ihjäl dem ganska lätt big_smile

Har ett sånt där "el-tennisrack" som jag slår till bålgetingarna med, finns inget roligare wink

519 Inlägg
16 juni 2007
Hahaha kardanaxlar kan man också smälla till dom med lol Mördade en nyss big_smile

The world is mine
82 Inlägg
23 juli 2007
Haha ja jösses vilka idéer för att ha ihjäl getingar ;P hade de där bjässarna jagat mig hade jag nog med all säkerhet grävt ner mig..humlor är ju bara söta, de enda de gör hela dagarna är att cruisa runt i luften cool är övertygad om att vi har ett getingbo i skorstenen vägg i vägg med min huvudkudde, det är nått envetet surrande där om nätterna som låter som getingar. Har redan haft ett bo på vinden och under stuprännan 2 somrar i rad. Vore väl bara några av de underliga djur som finns hemma där jag bor. Har en råtta under golvet (ej tamråtta) och fladdermöss i träna utanför fönstret big_smile

Bad like I wanna be

Majestas
1 319 Inlägg
23 juli 2007
Spelade Forza 2 igår kväll, när en "742 Boeing" Kom in genom fönstret, jag gjorde det ända rätta....

Team VeboTrim

2 123 Inlägg
23 juli 2007
_MaCCe_ skrev:
Spelade Forza 2 igår kväll, när en "742 Boeing" Kom in genom fönstret, jag gjorde det ända rätta....

Sprang och gömde dig på toaletten och ropade efter mamma ? big_smile

Maizer
23 juli 2007
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
_MaCCe_ skrev:

Utan ironi så är det precis vad jag gör.

NissanMotorsport
23 juli 2007
Trådstartare
Fredrik.Gustavsson skrev:
_MaCCe_ skrev:

haha tongue å vifta runt me flugsmällaren under dörren, haha lol

Dr Snuggles
956 Inlägg
23 juli 2007
Cykeltjuv skrev:
Fyyfan, kom in en sån där jävel i mitt rum. Har blivit stucken en gång och gör allt för att inte bli det igen. Anyway, den var STOOOOOOOOOR och jag blev förlamad big_smile Satt blickstilla i 2 minuter och tänkte "SHIIIT vad ska jag göra".

Okej så jag var tvungen att planera en flyktväg, full jävla rulle ut ur rummet, smällde igen dörren och byggde ett vapen (en ihoprullad tidning).

Öppnade dörren försiktigt och såg den fan sitta på gardinen, smög på den och skulle just smälla ihjäl den, då ger den full rulle ut genom fönstret.

Ja då tänkte jag ju stänga fönstret så klart, men jag har ju en kil eller vad man ska säga så inte fönstret åker igen så den var jag tvungen att ta bort.
Smög fram till fönstret och skulle ta bort den, och vad fan ser jag då? JO DEN JÄVELN kommer i full sugg rakt emot mig!!!! Haha lovar att jag skreeeeeeeek och gav järnet ut och smällde igen dörren fort som fan.

Efter det gick jag inte in i rummet på nån timme. Kan fortfarande inte sluta tänka på att den jäveln kan vara kvar i rummet big_smile Fast då är den förhoppningsvis avliden.

HAHAHAHAHAH

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

SQ
1 343 Inlägg
23 juli 2007
suttit å läst igenom tråden nu å kan inget annat än bara asgarva, fan va roligt! hahahahaha...

Ljudnörd!

23 juli 2007
haha roliga vissa e här big_smile. självklart så tar man ju det hårdaste o minst värdefulla föremålet man har i närheten o mosar getingen. brukar oftast bli nån bok.

min kompis hade ett getingproblem förra sommarn. jordgetingar hade ett bo på hans tomt utanför hans rum. enligt anti simex(?) killen så var det ca 3000 getingar som bodde där. så det ni, det är nånting man kan bli halvrädd för wink
Senast redigerat av mickinho (23 juli 2007)

362 Inlägg
23 juli 2007
vilka kärringar alla är hahaha.. startgas tar kål på dom ganska bra.

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

Smålänning
7 887 Inlägg
23 juli 2007
Man får inte ha ihjäl bålgetingar tongue dom är fridlysta... Har iaf jag läst/hört...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

362 Inlägg
23 juli 2007
får och får, det är mycket man inte får göra.. hur ofta har inte du kört för fort???

Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!

Maizer
23 juli 2007
Trådstartare
twin_cam skrev:
Man får inte ha ihjäl bålgetingar tongue dom är fridlysta... Har iaf jag läst/hört...

Jag prioriterar iaf mig själv före några terroriserande kryp wink

Rylander
23 juli 2007
Trådstartare
Zoe skrev:
Haha ja jösses vilka idéer för att ha ihjäl getingar ;P hade de där bjässarna jagat mig hade jag nog med all säkerhet grävt ner mig..humlor är ju bara söta, de enda de gör hela dagarna är att cruisa runt i luften cool är övertygad om att vi har ett getingbo i skorstenen vägg i vägg med min huvudkudde, det är nått envetet surrande där om nätterna som låter som getingar. Har redan haft ett bo på vinden och under stuprännan 2 somrar i rad. Vore väl bara några av de underliga djur som finns hemma där jag bor. Har en råtta under golvet (ej tamråtta) och fladdermöss i träna utanför fönstret big_smile

Du kanske ska elda lite o skorstenen då ? tongue

?
1 038 Inlägg
23 juli 2007
En sån där stor jäkel flög runt ute i boden.....

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Sök