3666
Sök

Varför dessa bilder?!

ICA-nisse
143 Inlägg
10 oktober 2005
#61
Katten skrev:
Jag tycker inte att de spelar nån roll vad man har för bild, i viss mån naturligtvis... De är ett bil forum o så länge de snackas bil o så är de väl bra...
Jag tycker ändå att det enbart ska vara bilder på bilar på ett bilforum. Kommentera varandras flickvänner hör inte hemma på garaget! det är min åsikt. //Rickard


72 Inlägg
11 oktober 2005
#62
SpeedFirE skrev:
Katten skrev:
Jag tycker inte att de spelar nån roll vad man har för bild, i viss mån naturligtvis... De är ett bil forum o så länge de snackas bil o så är de väl bra...
Jag tycker ändå att det enbart ska vara bilder på bilar på ett bilforum. Kommentera varandras flickvänner hör inte hemma på garaget! det är min åsikt. //Rickard
Jag tycker att de är lika intressant att se personen ifråga på bild som att se deras bil... Sen håller jag med dig, att kommentera tjejer o så, man behöver inte gå till överdrift... Då kan man hänga på snyggast.se...

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...

454 Inlägg
11 oktober 2005
Trådstartare
#63
Som jag har sagt tidigare i denna tråd.. Alla får göra som dom själva vill!

MEN detta e ett bilforum! å inte snyggast.se osv... vilket gör att jag inte tycker att d ska finnas bilder på tjejers rumpor.. närbilder osv.. Å varför?! jo just för att d e ett BILFORUM!!

och dessutom skrev jag denna tråd för att jag ville höra om d bara va jag som tyckte såhär.. vilket d uppenbarligen inte var....

1 417 Inlägg
11 oktober 2005
#64
jag kan hålla med båda sidor lite när det gäller detta. Självklart ska det vara mer bilbilder det handlar om, men jag skulle också kunna tycka att det kunde vara bra om man hade i alla fall en bild på sig själv, om man vill. Då kan ju folk se vem som äger bilen. Om man ser en bil som finns i sin hemstad, så kan det hända att man vill veta vem som äger bilen, om man kanske känner personen i fråga.

Endast därför skulle jag vilja se bilder på ägarna. Inte annars, om det inte är så att dom bygger på bilen när bilden tas osv...

Kjam! smile


1 639 Inlägg
12 oktober 2005
#65
Hoppas ingen stör sig på de tre bilder där "delägaren" är med tilsammans med bilen, men om så är fallet får jag väll ta bort dem, har knappast fått några höga röster p.g av dem snarare tvärtom, ettorna kom på löpande band.
Tror nu iof inte det är den typen av bilder ni kritiserar här, håller helt med om att bilder där endast stora rumpor syns osv. inte hör hemma här !
Tycker det är helt ok med tjejer tilsammans med bilarna så länge bilen är huvudmotivet. Det har ju faktiskt alltid varit så att tjejer och bilar hör lite ihop när det gäller det visuella eller ???

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

4 571 Inlägg
12 oktober 2005
#66
heLLen_TT skrev:
Som jag har sagt tidigare i denna tråd.. Alla får göra som dom själva vill!

MEN detta e ett bilforum! å inte snyggast.se osv... vilket gör att jag inte tycker att d ska finnas bilder på tjejers rumpor.. närbilder osv.. Å varför?! jo just för att d e ett BILFORUM!!

och dessutom skrev jag denna tråd för att jag ville höra om d bara va jag som tyckte såhär.. vilket d uppenbarligen inte var....
sant så sant


Volvo Fantast!
28 Inlägg
12 oktober 2005
#67
Jagt ycker att om man har bild på bil+ägare är helt OK, men tycker därimot om man ska sätta ut bilder på bara sig själv och andra kroppsdelar kan man lika gärna gå in på snyggast.se eller nått liknade. Det hör liksom inte riktigt hemma är.... Det är min åsikt!

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
30 mars 2006
#68
Snälla folket för fan!! för det första läs vad hellen_tt skrev från första början och sen se vad som har skrivit i hela tråden så slipper man läsa samma sak 10 gånger!! och hellen_tt du ska veta att jag tycker du har helt rätt.. och gör mej en stor tjänst.. fortsätt med bilbyggandet vad du än gör för du är riktigt duktig.. big_smile

2lateuloose
543 Inlägg
30 mars 2006
#69
Bilforum eller inte ... bild på en tjej eller inte.. mycket att haka upp sej på!!
kolla på en större bilutställning! finns det inte flickor där som står mer avklätt en påklätt?
är vi moraltanter här eller kanske lite avundsjuka? det är väl bara att låta bli & kolla på
dom bilder som vissa tycker är olämpliga? eller?

hade jag haft en bra bild på bilen & en söt tjej hade jag säkert lagt upp den.. hade jag däremot haft en bild på bilen & tex en clown hade jag lagt upp den me wink

folk gör ju som dom vill endå!
jag tittar iaf. hellre på en söt tjej en en risig bil men jag är ju bara en kille *förlåt*
& dessa rump bilder har jag totalt missat.. hmm

- dB Team: Naughty Bassheads, SM, EM Champion m.m
- Member of: Skitskraj MC - Motto: Live Fast ~ Die Young

225 Inlägg
30 mars 2006
#70
nakna flickor och bilar har alltid hört ihop..vad finns mer sexigt än att se en porrig brud visa upp sig vid bilen,,en grym bil en grym tjej så blir de kalas=)hellen tt tror jag inte hadde klagat så mycket om de hadde varit halvnakna killar istället..men som sagt jag är bara en kille o för min del får dom gärna klä av sig hur mycket än dom vill..kan till och med hjälpa flickorna om de behövs=)
att få se en fin bil plus en sexig tjej brevid..gör juh inte saken sämre för min del big_smile

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

9 108 Inlägg
30 mars 2006
#71
Något jag lagt märke till är att tjejer här i forumet har avatarer med bilder på sig själva medans killar oftast har bilder på sina bilar wink

Jag stör mig inte på någon enstaka bild av ägarinnan/ägaren i deras garage-länk så länge det finns bra bilder på bilen också.



edit: hmm tråden var ganska gammal fram tills idag såg jag nu hehe
Senast redigerat av MilleN (30 mars 2006)


Maizer
30 mars 2006
#72
Jag tycker alla ska lägga ut bilder på sina brudar, deras rumpor m.m! Så kan man få rösta på brudarna också! big_smile

Knegare
302 Inlägg
30 mars 2006
#73
Va? vart finns bilderna på alla brudar? big_smile

Poon
Love the sound...

1 703 Inlägg
30 mars 2006
#74
Poon skrev:
Va? vart finns bilderna på alla brudar? big_smile
Det undrar jag med big_smile

Men allvarligt talat. En sak är kanske om man som ägare står och hänger och ser fördjävla ball ut bredvid sin bil, oavsett kön.
En annan sak är om det är en inhyrd 17åring som putar med alldeles för mycket läppglans och har för små hotpants.

Det finns andra forum om man vill visa upp sig..


454 Inlägg
30 mars 2006
Trådstartare
#75
åh, har ni tagit upp min gamla tråd nu igen! hihi trevligt! smile

1 703 Inlägg
30 mars 2006
#76
Ja, nu ska det redas ut, en gång för alla! smile


Såld på Italienare
579 Inlägg
30 mars 2006
#77
heLLen_TT skrev:
Jag har funderat på en sak.. nu kommer jag väl få duktiga påhopp..?! men jag e så nyfiken.. så  jag måste bara fråga..

e detta ett bil forum? eller e d nästa snyggast.se, nu eller va d nu heter?!

Haha.. asså seriöst..?! satt å kolla runt lite på bilar ( trodde jag )  å var å varannan tjej har ju bilder på sig själv ist för bilen..

jag vet inte men jag trodde d va bilen man skulle visa inte den som äger den.. nåja d finns väl många sätt att fiska röster..! smile

Jag menar jag e tjej jag med.. men att ha bilder på mig verkar väldigt meningslöst, d e ju bilen jag vill visa inte mig..?!

äh.. tänkte bara försöka väcka en liten debatt.. smile
Folk med kass självkänsla kommer alltid finnas. Då lägger man upp bilder på "snygga~" aka nakna tjejer för att få lite gratisröster..
Ett sätt att få bekräftelse helt enkelt.
Sedan att man lägger upp en bild på sig själv bredvid bilen ser jag inget fel med då man endast visar vem man är.

Edit:
Tråden var gammal som berget förresten wink
Senast redigerat av Johanromeo155 (30 mars 2006)

1 703 Inlägg
30 mars 2006
#78
men om man hänger vid sin egen bil och är naken? Skulle det funka...


eller det kanske bara räknas som sanitär olägenhet big_smile


454 Inlägg
31 mars 2006
Trådstartare
#79
När jag skrev denna tråd, hade jag kollat på flera tjejers bilar här på garaget å sett att många av dom hade kanske en eller två bilder på sin bil å kanske dubbelt så många bilder på sig själv i diverse olika poser!

Då reagerade jag å skrev inlägget..

min åsikt i d hela kan man ju läsa lite bakåt i tråden...

1 019 Inlägg
31 mars 2006
#80
orka big_smile

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]


Sök