3684
Sök

Äckligaste filmen?

112 Inlägg
15 juni 2007
du har rätt mäki den tog aldrig slut! tongue men jag tycker allt du kan ta o se dem, jag ska ta o se tvåan för den har jag inte sett.

iofs... undgomarna gjorde utflyketn, kom aldrig tillbaka, och nu har deras videoband hittats... det är la det som är själva grejen, det som skrämmer upp en rejält, att inte veta vad som finns bakom?
Det är ju verkligen en sån film som fortsätter att hemsöka en ett tag efter man sett den.
Man kan ju inte säga att "overkligt, det där finns inte" eftersom man inte vet vad det är...
Gissar att det kan vart tanken med filmen...

The Blair witch keeps you scared for the rest of your life! tongue

Jag vart lite mer mörkrädd än vanligt efter att jag såg den :S

jaja, mina tankar om det... tongue gillar mer filmer med mer "riktiga" slut...

Rätta mig om du har fel...

684 Inlägg
15 juni 2007
ja jag kan ju säga efter sätt den filmen, ville man inte ut i skogen o campa eller gå hem själv genom mörk skog haha tongue men det ger sig när man inser att ens tillvaro inte är så där skrämmande.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Sleeper
3 084 Inlägg
15 juni 2007
villon skrev:
ja jag kan ju säga efter sätt den filmen, ville man inte ut i skogen o campa eller gå hem själv genom mörk skog haha tongue men det ger sig när man inser att ens tillvaro inte är så där skrämmande.

men skogen är ju faktiskt ganska läskig ändå det kan ju komma Mask ätande igelkottar som går och sticker en i benet

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

684 Inlägg
15 juni 2007
Sushikocken skrev:
villon skrev:

men skogen är ju faktiskt ganska läskig ändå det kan ju komma Mask ätande igelkottar som går och sticker en i benet

sarkasm okey.

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
15 juni 2007
Sushikocken skrev:
villon skrev:

Haha!
Och när jag körde cross så kom det en stubbe mitt i stigen som ville fälla mig hehe, dom är farliga! tongue
Nää, nu såg jag att det blev lite väl mycket off topic!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sleeper
3 084 Inlägg
15 juni 2007
villon skrev:
sarkasm okey.

ja men jag var 100% seriös wink
Senast redigerat av Sushikocken (15 juni 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

268 Inlägg
15 juni 2007
Dead silence va rätt bra faktiskt, över förväntan!
saw1 är den enda saw filmen som är bra. uppföljare blir aldrig bra!
cannibal holocaust va det sjukaste jag sett, helt galet! smile
The tale of two sisters är rätt grym, inte äcklig men jävligt scary vill jag minnas!
men pratar vi äckligaste filmen måste jag säga natural born killers-uncut, mådde riktigt illa när jag sett den! smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!

306 Inlägg
15 juni 2007
Hostel tyckte jag va lite för extrem, men är sugen på att se 2an men finns ingen som vill följa med.

Den har premier idag på bio

En motor utan överladdning suger.
www.madracing.se

268 Inlägg
15 juni 2007
nån som vet var man kan få tag på the slaughtered vomit dolls??

55 Inlägg
16 juni 2007
Trådstartare
Crappy_punkrocker skrev:

Den filmen blir man nog tvungen att tanka ner elr beställa från usa elr nåt. Har kollat och som ja trodde fanns den inte direkt på cdon.com elr liknande hmm
Senast redigerat av bound (16 juni 2007)

Living life sideways!

820 Inlägg
16 juni 2007
Ichi The killer är jäkligt skum film,
Japansk TV-spelsnörd som blir seriemördare typ smile psycho... kolla på den du.

385 Inlägg
20 juni 2007
bound skrev:
Crappy_punkrocker skrev:

Den filmen blir man nog tvungen att tanka ner elr beställa från usa elr nåt. Har kollat och som ja trodde fanns den inte direkt på cdon.com elr liknande hmm

Jag hittade den via P2P nätverk som Gnutella och ED2k... Men eftersom man inte ska uppmana till brott/piratkopiering här på Garaget, så får du fundera ut resten själv.. tongue

Hehe... Jag är INTE nån direkt beskyddare av upphovsrättslagen, men jag försöker iaf följa Garagets regler. wink

Angående slutet i The Blair Witch Project så faller ju kamerakillen omkull så att kameran filmar han som står i hörnet och stirrar mot väggen. Väggarna i huset är fyllda av blodiga avtryck från barns händer. tongue Om inte det är läskigt, att inte få veta varför, så vet jag inte vad som är läskigt... Det är lite poängen med slutet ju, att inte riktigt veta!

Book of Shadows: Blair Witch 2 tyckte jag mest var bra på grund av att jag är så grymt svag för gothbrudar, haha tongue
http://www.evilmaster.net/hotlinks/kim_director.jpg

Jag ANTAR att ingen har glömt bort filmerna Alien och Aliens?! Dom är ju om något läskiga. Och så fruktansvärt jävla bra! big_smile Alien3 och Alien: Resurrection håller inte riktigt samma mått, men dom är väldigt bra som en del av serien. Alien vs. Predator är ett SKÄMT.
Senast redigerat av evilmaster (20 juni 2007)

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
20 juni 2007
bara jag som tappat all känsla för sånna filmer? tycker ingenting är äckligt längre och har testat de mesta för att få de äckligt

AmandaViktoria
4 Inlägg
20 juni 2007
den äckligaste filmen är väl the caw tycker ja. har sån cellskräck, å ja hatar när dom ska krypa i trånga grottor + att dom är inte ensam. uva

Sleeper
3 084 Inlägg
20 juni 2007
dusty skrev:
bara jag som tappat all känsla för sånna filmer? tycker ingenting är äckligt längre och har testat de mesta för att få de äckligt

vad har du testat då om man får fråga? käkat äckligt godis och druckit 3 år gammal julmust? =P

268 Inlägg
20 juni 2007
wh0re skrev:
Ichi The killer är jäkligt skum film,
Japansk TV-spelsnörd som blir seriemördare typ smile psycho... kolla på den du.

haha ichi the killer  va riktigt wierd, skummaste jag sett! smile

590 Inlägg
20 juni 2007
Horizon skrev:
Ja jävlar. det händer läskigare saker i verkligheten än på film. Ska se Dead Silence (2007) Sen hört att den ska vara småäcklig iaf

Är ju samma snubbe som gjorde SAW filmerna. kanske är sevärd då! smile

SLK
610 Inlägg
20 juni 2007
The Hills Have Eyes.... riktigt fet.... har en egen genre: "Psycho Skräck" haha.. grymt fet... ettan e dock bättre

590 Inlägg
20 juni 2007
hudlum skrev:
Såg någon rulle för ett tag sedan, kommer inte dock ihåg va fan den hette.
Handlade dock om ett par backpackers i Australien som får lite trubbel på vägen, filmen skall oxo vara baserad på en sann historia...

Kanske är Wolf Creek. http://www.imdb.com/title/tt0416315/
smile

590 Inlägg
20 juni 2007
dueful skrev:
den äckligaste filmen är väl the caw tycker ja. har sån cellskräck, å ja hatar när dom ska krypa i trånga grottor + att dom är inte ensam. uva

Tycker jag du ska titta på the descent smile också trånga grottor och mysko varelser? hehe

Sök