jag hörde på kvinnor är madrasser med hål i och josefin vill du suga min *** gillar inte det jag hörde så jag lyssnade aldrig mer på honom. kan jag säga.
Gillar också E.Meduza , men inte för att han hade någon ljuv sångröst eller någon finess i melodierna, utan för att hans låtar är jävligt roliga och allmännt fulsnygga....
Var i Big Brother med runke ball som jag efter ett tag fick veta vem han var, hade dock hört mera brännvin av en synth grupp innan också som jag förtod sedan var en cover.
Maizer: Du tycker att Carola och Darin sjunger bra, gör dom bra musik ? Eller du kanske sitter i din Lancia Delta och diggar svetten till dom? Smaken är som baken delad, men din smak är åt helvete!
En bra sångare är Corey Taylor, sångare i Slipknot, många kanske tycker att det är alltför skrikigt i Slipknot men lyssna på hans soloprojekt så får ni höra där han sjunger lugnt. En bra sångare är en sångare som kan göra allt inom musik.
eddie meduza både är och var bäst! men eddie nilsson kommer nog ta efter för han är nästan en eddie meduza nr 2
japp eddie nilsson är skön nära på eddie meduza
hehe oj, hade jag skivit i tråden redan nån gång, aja, men det är ju så, tycker eddie nilsson är riktigt bra också, våldigt likt eddie meduza enligt mig
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
eddie meduza både är och var bäst! men eddie nilsson kommer nog ta efter för han är nästan en eddie meduza nr 2
japp eddie nilsson är skön nära på eddie meduza
hehe oj, hade jag skivit i tråden redan nån gång, aja, men det är ju så, tycker eddie nilsson är riktigt bra också, våldigt likt eddie meduza enligt mig
jopp
Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)
fan nu blev jag avundsjuk! .... skulle se han live för MASSA år sedan i östersund när vi var där på bilträff, det var när farsan hade sin cromevictoria -55 och vi var där på en ford träff
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!