Om du ska ha klarglas bak till S124:a är det endast mbsca.com som gäller, fram och markerings blinkers kan jag fixa fram till bra priser bara du vet vilken modell det gäller, om det är sedan 124:an dvs W124:a kan jag fixa fram bra priser på klarglas också vid intresse är det bara kasta iväg ett PM.
Tex dessa är det inga problem att få tag i:
Dock så tycker jag den "vanliga" modellen är klart snyggast (längst ner), dessutom är den billigast
Jodå det va rätt modell. och priset var inte så farligt tack.
kimpan_90 skrev:
http://www.mbdele.dk/dansk/autodele3.asp?model=Mercedes%20W%20124&Del=Lygter%20-%20blinklys%20-%20styling&Bil=Mercedes Här har du en.. om de är rätt modell? säg isånnafall till!
Om du ska ha klarglas bak till S124:a är det endast mbsca.com som gäller, fram och markerings blinkers kan jag fixa fram till bra priser bara du vet vilken modell det gäller, om det är sedan 124:an dvs W124:a kan jag fixa fram bra priser på klarglas också vid intresse är det bara kasta iväg ett PM.
De svarta va grymt snygga.. skulle nog passat bra på en mörkvinröd bil eller en mörkgrön.. Men jag får väl höra av mig senare om de går? mvh kimpa
jag har ju inget precis på lager så det är bara vid ev intresse höra sig för, dock så skulle jag hellre satsa på "vanliga" klarglas som tex finns på mbsca.com snyggare, dock så skulle det kunna bli "häftigare" med dessa, huvudsaken är vad man själv tycker
ursäkta att jag tar upp ämnet igen men. Vad tar dom för dom olika svarta framlyktorna (på bilderna) ? Vart som väldigt sugen på nån av dom men vill veta priserna först
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
http://www.mbdele.dk/dansk/autodele3.asp?model=Mercedes%20W%20124&Del=Lygter%20-%20blinklys%20-%20styling&Bil=Mercedes Här har du en.. om de är rätt modell? säg isånnafall till!
Är det nån som köpt grejer härifrån? Isåfall hur gick det med frakt osv... Är sugen på att göra en beställning